تکنولوژی

مرکز فروش ورق پی وی سی PVC در تهران

مرکز فروش ورق پی وی سی PVC در تهران

یکی از محصولاتی که در ایران طرفداران زیادی دارد و بخصوص در تولید کابینت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، روکش وکیوم KSM است. KSM به دلیل جذابیت، تنوع طرح و رنگ، کیفیت بالا و البته قیمت مناسب مورد توجه بسیاری افراد است. اما بدون شک برندهای بسیاری نیز در کشور وجود دارد و همین مسئله شاید انتخاب را برای افراد دشوار کند.

 

مرکز فروش ورق پی وی سی

 

روکش وکیوم ممبران چیست؟

برای ساخت لوازمی همچون کابینت و درب اتاق از چوب یا انواع چوب مصنوعی همچون ام دی اف و نئوپان استفاده می شود. معمولاً قیمت چوب طبیعی زیاد است و از توان بیشتر افراد خارج است. به همین دلیل عمده مردم به سمت انواع چوب مصنوعی از جمله ام دی اف و نئوپان می روند.

مشکل اینجا است که این مصالح در مقابل چوب طبیعی ظاهر جذابی ندارند. همچنین در مقابل عوامل خارجی از جمله رطوبت، حشرات و نور خورشید آسیب پذیر هستند. اینجا است که انواع روکش به کمک تولیدکنندگان می آیند و باعث می شوند که معایب ام دی اف و نئوپان پوشیده شوند.

روکش وکیوم KSM در انواع طرح و رنگ موجود است. جنس آن عمدتاً از پی وی سی است و علاوه بر زیبایی ظاهری، باعث مقاومت بالای محصول در برابر عوامل خارجی می شود.

 

روکش PVC

 

نحوه اتصال روکش وکیوم ممبران

این روکش توسط دستگاه وکیوم و چسب وکیوم به ام دی اف یا نئوپان متصل می شود. این فرآیند بسیار حساس و مهم است و هرکسی نمی تواند از عهده آن برآید. در صورتی که فرآیند روکش کردن ام دی اف با ممبران به درستی انجام نشود، کیفیت نهایی محصول به شدت پایین خواهد بود.

آدرس :

تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان اصلی – بعد از خیابان ۲۵ – پلاک ۳۴۵ (قاسمی)

 

قیمت چسب روکش وکیوم

 

 

***************************************

 

مرکز فروش ورق پی وی سی PVC

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا