کدبانوتکنولوژی

نمایندگی فروش روکش وکیوم

نمایندگی فروش روکش وکیوم

آدرس :

تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان اصلی – بعد از خیابان ۲۵ – پلاک ۳۴۵ (قاسمی)

 

انواع روکش پی وی سی برچسب طرح سنگ گرانیت خرید روکش وکیوم طرح سنگ خرید روکش وکیوم روکش پی وی سی روکش طرح سنگ مرمر روکش وکیوم طرح سنگ نمایندگی فروش روکش وکیوم

 

روکش وکیوم ممبران چیست؟

برای ساخت لوازمی همچون کابینت و درب اتاق از چوب یا انواع چوب مصنوعی همچون ام دی اف و نئوپان استفاده می شود. معمولاً قیمت چوب طبیعی زیاد است و از توان بیشتر افراد خارج است. به همین دلیل عمده مردم به سمت انواع چوب مصنوعی از جمله ام دی اف و نئوپان می روند.

مشکل اینجا است که این مصالح در مقابل چوب طبیعی ظاهر جذابی ندارند. همچنین در مقابل عوامل خارجی از جمله رطوبت، حشرات و نور خورشید آسیب پذیر هستند. اینجا است که انواع روکش به کمک تولیدکنندگان می آیند و باعث می شوند که معایب ام دی اف و نئوپان پوشیده شوند.

روکش وکیوم KSM در انواع طرح و رنگ موجود است. جنس آن عمدتاً از پی وی سی است و علاوه بر زیبایی ظاهری، باعث مقاومت بالای محصول در برابر عوامل خارجی می شود.

نحوه اتصال روکش وکیوم ممبران

این روکش توسط دستگاه وکیوم و چسب وکیوم به ام دی اف یا نئوپان متصل می شود. این فرآیند بسیار حساس و مهم است و هرکسی نمی تواند از عهده آن برآید. در صورتی که فرآیند روکش کردن ام دی اف با ممبران به درستی انجام نشود، کیفیت نهایی محصول به شدت پایین خواهد بود.

آدرس :

تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان اصلی – بعد از خیابان ۲۵ – پلاک ۳۴۵ (قاسمی) – ۰۹۱۲۵۴۲۷۸۵۲

 

 

 

***************************************

 

نمایندگی فروش روکش وکیوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا