تکنولوژی

قیمت چسب وکیوم (کلایبریت – هنکل – میتراپل و …)

قیمت چسب وکیوم

(کلایبریت – هنکل – میتراپل و …)

 

جهت استعلام قیمت چسب وکیوم با شماره ۰۹۱۲۵۴۲۷۸۵۲ تماس بگیرید.

 

قیمت چسب وکیوم ممبران

 

چسب  MAX  C – 200 یک چسب پلی یورتان پایه آبی است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است . کیفیت مطلوب در کنار قیمت مناسب باعث شده تا  مکس c-200 به عنوان یکی از پر مصرف ترین برند های چسب وکیوم شناخته شود .

 

روکش وکیوم ام دی اف

 

 نکاتی در مورد نحوه نگهداری چسب وکیوم :

۱- برای حفظ سلامتی خود ، عملیات پاشش چسب را در مکانی با تهویه مناسب انجام دهید و حتما از ماسک ، دستکش و عینک استفاده کنید.

۲- قبل از پاشیدن چسب بر روی قطعه ، لبه ها و قسمت های ابزار خورده را سمباده نرم بزنید و سپس قطعه را توسط تفنگ بادی به خوبی تمیز کنید. لبه ها و قسمت های ابزار خورده را به فاصله چند دقیقه دو مرتبه چسب بزنید .

۳- پس از پاشیدن چسب بر روی قطعه  ، آن را در محیطی عاری از گرد و خاک قرار دهید تا خشک شود.سعی کنید پس از خشک شدن چسب و به منظور جلوگیری از نشستن گرد و خاک بر روی قطعه ، آن را در کوتاهترین زمان ممکن وکیوم کنید.

۴- دمای مورد نیاز برای فعال سازی چسب ، بالای ۵۵ درجه سانتی گراد است .معمولا دمای واقعی قطعه کار و به خصوص لبه های آن در حین انجام پرس وکیوم ، کمتر از دمای نشان داده شده بر روی دستگاه است، لذا سعی کنید دما را تا حدی بالا ببرید که مطمئین شوید تمام نقاط قطعه  و خصوصا لبه ها در معرض دمای بالاتر از ۵۵ درجه قرار می گیرند.

۵- پس از اتمام پرس وکیوم و قبل از جدا کردن قطعه توسط کاتر چند دقیقه صبر کنید تا قطعه کاملا خنک شود . پس از جدا کردن قطعه ، آن را حداقل ۲۴ ساعت در جائی خنک و دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید . این کار باعث می شود تا چسب به حالت پایدار خود برسد و از جدا شدن روکش از قطعه جلوگیری شود.

۶- چسب مکس بصورت تک جزئی مقاومت مطلوبی در مقابل حرارت دارد اما به منظور افزایش مقاومت حرارتی بخصوص در فصل های گرم سال و برای مناطق گرمسیر می توانید بین ۳ الی ۵ درصد هاردنر مکس به چسب اضافه کرده و محصول را بصورت دو جزئی استفاده کنید .

۷- چسب مکس را در جائی دور از نور مستقیم آفتاب و در دمائی بین ۲۱ الی ۲۴ درجه سانتی گراد نگهداری کنید. دمای بالای ۳۵  درجه و یا پائین تر از ۵ درجه سانتی گراد برای مدت طولانی می تواند باعث خرابی محصول شود .

(اکیدا از یخ زدگی این محصول جلوگیری شود )

۸- بهترین تاریخ مصرف ، ۸ ماه پس از تاریخ تولید می باشد.

 

قیمت چسب وکیوم هنکل

 

جهت استعلام قیمت چسب وکیوم با شماره ۰۹۱۲۵۴۲۷۸۵۲ تماس بگیرید.

 

 

روکش پی وی سی برای چه مواردی استفاده می شود؟

 

نمایندگی فروش روکش وکیوم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا