کدبانو

روکش پی وی سی برای چه مواردی استفاده می شود؟

روکش پی وی سی برای چه مواردی استفاده می شود؟

روکش PVC یک ماده پوششی است که امروزه در بسیاری از بخش ها استفاده می شود. PVC به دلیل دوام و کیفیت بالا شناخته شده است، این محصول به طور مکرر به ویژه در بخش های ساختمانی و نجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دانلود کتاب گنج یابی و دفینه یابی ایران

 

 

به عنوان مثال، می توانید درهای خانه خود را با روکش PVC بسازید. درب های روکش دار PVC بسیار بادوام و با ثبات هستند و می توان آنها را برای سالیان متمادی به راحتی مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، پی وی سی یک ماده نسوز است که می توانید با خیال راحت از آن در درب های منزل خود استفاده کنید.

 

فروش روکش پی وی سی

 

PVC مخفف پلی وینیل کلراید است. این محصول همه کاره است. گاهی اوقات می تواند مانند لوله های صنعتی سفت و سخت شود و گاهی اوقات یک ماده پلاستیکی قابل خم شدن است. علاوه بر این، جایگزین  بسیار خوبی برای رنگ است.

اگرچه PVC از مواد پلاستیکی ساخته شده است، اما قابل بازیافت است. بنابراین، استفاده از آن در حال گسترش است. به عبارت دیگر ماده ای است که برای محیط زیست و انسان مطلقاً بی ضرر است.

فویل پی وی سی در برابر رطوبت و سایش نیز بسیار مقاوم است. بنابراین در کارهای پوشش دهی به کرات از آن استفاده می شود. اغلب در فرآیندهای پوشش سقف، کف، نرده، دیوار و پنجره استفاده می شود. فیلم پی وی سی که خاصیت ضد زنگ نیز دارد. به طور مداوم رنگ نمی شود و به راحتی تمیز می شود.

 

بهترین روش تمیز کردن کابینت‌ های چوبی و فلزی آشپزخانه

 

 

بنابراین استفاده از فیلم پی وی سی برای مبلمان و  درب بسیار رایج است. درب داخلی PVC امروزه محصولی مدرن و امروزی است. یکی از بزرگترین مزایای فیلم پی وی سی این است که عایق حرارتی است. فیلم های PVC که عایق حرارتی هستند به شما در صرفه جویی در قبض گاز طبیعی کمک شایانی می کنند.

همچنین فیلم پی وی سی بسیار مقرون به صرفه است. مناسب ترین پوشش برای درب ها و مبلمان فرسوده شماست. فیلم های پی وی سی که می توانید آن ها را به هر رنگی که می خواهید رنگ آمیزی کنید محصولی بسیار زیبا برای دکوراسیون منزل شما ست. شما می توانید رنگ درهای خود را به رنگ مبلمان خود و رنگ مبلمان خود را با رنگ دیوارهای خود هماهنگ کنید.

 

روکش پی وی سی

 

زمینه های استفاده از فیلم های PVC چیست؟

به عنوان جایگزین سوم، می توانید محصولات با براقیت بالا را در دکوراسیون منزل خود ترجیح دهید. اگر رنگ‌های روشن و پر جنب و جوش را دوست دارید، فیلم‌های PVC براق برای شما مناسب هستند. High Gloss یک تکنیک خاص پولیش است که بر روی سطوح اعمال می شود. این روکش ویژه با ارائه ظاهری براق و صاف، مقاومت و محافظت بالایی در برابر لکه ها و خراش ایجاد می کند.

فویل پی وی سی High Gloss با قابلیت جابجایی آسان و دوام خود دو بار در کوره های UV صیقل داده شده و پخته می شود و بالاترین مقاومت را در برابر خراشیدگی و زرد شدن دارد. با این ویژگی، PVC High Gloss بالاترین کیفیت و دوام را تضمین می کند و انتخاب اول برای فضاهای مدرن و نوآورانه باقی می ماند.

مناطق استفاده از فویل های PVC مبلمان براق به شرح زیر است.

  • پوشش های غشایی
  • پروفایل ها
  • پانل های ام دی اف و نئوپان

 موارد استفاده از این سه مدل فویل پی وی سی مبلمان به شرح زیر می باشد.

  • پانل های ام دی اف و نئوپان
  • درها
  • پروفایل ها
  • پوشش های غشایی
  • آستانه پنجره
  • تخته پایه

 

نمایندگی فروش روکش وکیوم

 

فویل پی وی سی یک ماده مقرون به صرفه است که امروزه برای تزئین و تصاویر زیبایی شناسی استفاده می شود. به راحتی می توانید مبلمان خود را با فویل پی وی سی بپوشانید. مهم ترین نکته این است که فویل های پی وی سی از مواد بی ضرر برای سلامتی تولید می شوند.

علاوه بر این به لطف مواد کلر موجود در فویل های پی وی سی به راحتی مشتعل نمی شود و حتی در صورت اشتعال به راحتی از بین می رود. فویل های پی وی سی ما هرگز حاوی فلزات سنگین نیستند و هیچ ماده فتالاتی ندارند. علاوه بر این، فویل ها از مواد بازیافتی ساخته شده اند و به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

 

روکش وکیوم ام دی اف

 

 

**********************************************************************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روکش پی وی سی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا