اخبار عمومیعلمی

روکش وکیوم ام دی اف

روکش وکیوم ام دی اف

 برای اطلاع از جدیدترین قیمت های روکش وکیوم با شماره تماس  ۰۹۱۲۵۴۲۷۸۵۲ تماس بگیرید 

آدرس :

تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان اصلی – بعد از خیابان ۲۵ – پلاک ۳۴۵ (قاسمی)

روکش وکیوم یک نوع از روکش پی وی سی است که برای تزئین انواع ورق های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و ورق های MDF و نئوپان را به مقاومت و زیبایی بیشتری ارتقا می دهد.

 

روکش PVC

 

روکش ممبران با استفاده از دستگاه پرس وکیوم به ورق های ام دی اف متصل می شوند. روکش وکیوم ممبران از مواد ترموپلاستیک و PVC ساخته شده است. از روکش وکیوم در مبلمان های سنتی و کلاسیک، تخت خواب، درب منازل و شرکت ها، کابینت آشپزخانه، دیوارکوب ها، پارتیشن های ساختمانی و بسیاری موارد دیگر استفاده می گردد.

 

PVC روکش

 

آیا می توان روی کابینت فعلی مجددا روکش کرد و یا روکش آن را کلا عوض کرد ؟

اگر درب کابینت سالم باشد ودر اثر تماس با آب و یا رطوبت، ام دی اف مغزی آن صدمه ندیده باشد، میتوان در شرایطی این کار را کرد ولی اینکه مقرون به صرفه باشد وسطح کار چقدر تمیز و بدون نقص و زیبا شود، بستگی زیادی دارد به نوع و طرح روکش فعلی ونوع آن وطرح روکشی جدیدی که قراراست به سطح کار بچسبد که توضیحاتی به شرح ذیل ضروری است .

 

قیمت چسب روکش وکیوم

 

الف –

اگرسطح درب کابینت شما صاف و ساده باشد یعنی بدون طرحی فرورفته یا برجسته – سطح بدون سی ان سی شده یا اصطلاحا ابزار خورده – باشد نتیجه میگیریم نوع روکش فعلی کابینت شما از جنس کاغذی نازک و یا ملامینه است که بر روی سطح ام دی اف خام پرس شده است .در این صورت میتوان بدون کندن روکش فعلی ، روکش جدید را که از جنس پی وی سی یا ممبران است روی آن وکیوم کرد

اما مشروط به اینکه :
۱- روکش فعلی هایگلاس نباشد چون سطح بسیار صاف و صیقل شده آن مانع چسبیدن چسب وکیوم بین سطح کار و روکش جدید میشود .
۲- روکش فعلی تیره و روکش جدید سفید یا رنگ روشن نباشد چون رنگ تیره زیر کار کیفیت رنگ روکش جدید رو کم میکند.
۳-روکش فعلی زیر کار از نوع طرح دار باشد ولی روکش جدید صاف باشد. در این صورت برجستگی های زیر کار در روکش جدید مشهود و ملموس است.
۴- اگر روکش فعلی طرح دار باشد و روکش جدید هم طرح دار باشد میتوان با دقت و منطبق کردن طرح جدید با طرح زیر این تعویض انجام شود و مانعی ندارد .

ب-

اگر سطح درب کابینت آشپزخانه شما دارای طرحی فرورفته یا برجسته باشد – CNC شده یا ابزارخورده – در این صورت روکش فعلی از جنس پی وی سی یا ممبران است و لازم است ابتدا در دستگاه وکیوم و یا بوسیله شسوار صنعتی در معرض حرارت قرار گرفته تا روکش از سطح MDF جدا شده و پس از سمباده زدن و تمیز کردن ، ام دی اف خام بدست میاید که براحتی میتوانید انواع روکش های ممیران با طرحهای مختلف ، تیره یا روشن را روی سطح MDF بچسبانید .

 

دانلود کاتالوگ روکش های پی وی سی

 

آدرس : تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان اصلی – بعد از خیابان ۲۵ – پلاک ۳۴۵ (قاسمی)

 

*************************************

 

دستگاه کشش ستون فقرات | دستگاه دیسک کمر

 

لامپ حشره کش + چراغ خواب شارژی | مناسب برای کمپینگ

بهترین سردوش پرفشار | دو مرحله ای Twin Turbo

کتاب گنج یابی و دفینه یابی ایران (دانلود کاملترین مجموعه)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا