اخبار انجمن سیم و کابل

علیرضا کلاهی صمدی نامزد پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران

علیرضا کلاهی, کلاهی, سیم و کابل ابهر, گرانول قزوین, مجتمع صنعتی نورین, ماشین سازی نورین, آمیزه های پلیمری ابهر, انجمن صنفی تولید کنندگان سیم و کابل ایران

مشخصات فردی:

نام و نام خانوادگی: علیرضا کلاهی صمدی

تاریخ و محل تولد: ۱۹/۹/۱۳۵۲ تهران

وضعیت تاهل: متاهل

مدارک تحصیلی:

سوابق کاری

· موسسه تدوین و همکاران، نماینده Ernst & Young با سمت حسابرس و مشاور مالی و مدیریت؛ ۱۳۷۶-۱۳۸۳

-شرکت تدوین، نماینده موسسه مالی بین المللی Ernst & Young در ایران است و خدماتی نظیر گزارش های شناخت بازار، تحلیل قوانین تجاری و مالی، نظارت بر قراردادها و تشکیل و ثبت شرکت و کنسرسیوم را به شرکت های بین المللی مانند Statiol، Total، Royal Dutch Shell و غیره ارائه می نماید.

· شرکت تولیدی گرانول قزوین، مدیر عامل و عضو هیات مدیره به مدت ۱ سال و سپس به عنوان نایب رییس هیات مدیره از سال ۱۳۸۴ تا کنون

-شرکت گرانول قزوین قدیمی ترین و بزرگترین واحد آمیزه سازی پلیمری در ایران است و آمیزه های تخصصی بر پایه PVC و پلی اتیلن برای صنایعی مانند برق، خودرو، لوازم خانگی و … تامین می کند.

· شرکت سیم و کابل ابهر، نایب رییس هیات مدیره از ۱۳۸۴-۱۳۸۹ و مدیر عامل از ۱۳۸۹ تا کنون

-شرکت سیم و کابل ابهر بزرگترین شرکت تولیدکننده قدرت، کابل های کنترل و ابزار دقیق در ایران است، این شرکت ۴ بار موفق به دریافت عنوان واحد نمونه صنعتی کشور، ۳ مرتبه واحد نمونه کیفی ملی، ۲ نوبت واحد نمونه تحیق و توسعه، یک عنوان واحد نمونه ایمنی کار و محیط زیست کشور و بیش از ۳۰ عنوان استانی شده است. این اشرکت موفق به تولید محصولاتی مانند کابل های صد آتش ، روکش سرب، ۱۳۲ کیلوولت و ۲۳۰ کیلوولت برای اولین بار در ایران و منطقه شده و فروش آن در ۶ سال اخیر ۸۰۰ درصد رشد داشته است. شرکت کابل ابهر موفقیت های بسیاری در بازارهای منطقه و صادرات به کشورهای عربستان سعودی، عمان، سوریه، ترکمنستان و … داشته و در سال ۱۳۹۰ نیز با برنده شدن در مناقصه ۱۸ میلیون دلاری طراحی، تامین و اجرای شبکه ۱۳۲ کیلوولت در بصره بزرگترین قرارداد صادرات صنعت کابل ایران را منعقد نموده است.

· مجتمع صنعتی نورین و کلیه شرکت های وابسته، مدیر اجرایی از سال ۱۳۸۴ تا کنون

-مجتمع صنعتی نورین، هلدینگ مادر شرکت های گروه و احداث کننده دومین شهرک صنعتی خصوصی کشور است. کلیه خدمات پشتیبانی و اداری شرکت های گروه مانند مالی، اداری، حراست، تدارکات و … به صورت مرکزی به شرکت های زیرمجموعه شامل گرانول قزوین، سیم و کابل ابهر، آمیزه های پلیمری ابهر، ماشین سازی نورین و صادرات تولیدات صنعتی ایران ارائه می شود.

عضویت در انجمن ها و مجامع:

  • انجمن صنفی تولید کنندگان سیم و کابل ایران
  • سندیکای صنعت برق ـ عضو علی البدل هیات مدیره و رییس کمیته توسعه صادرات
  • اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی، مهندسی و صنایع انرژی ایران، عضو هیات مدیره و دبیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا