اخبار انجمن سیم و کابل

شرکت صنایع سیم و کابل توس الکتریک – کابل مشهد

سیم و کابل توس الکتریک

امروزه کشور عزیزمان ایران پس از سپری شدن بحرانهای اقتصادی گذشته در مسیر شکوفایی و اقتصادی پویا قرارگرفته و بیش از قبل نیازمند تولید ملی و محصول ایرانی میباشد، لذا با تاییدات خداوند متعال و همچنین با توجه به نیاز روزافزون کلیه صنایع کشور مخصوصا صنعت آب و فاضلاب و بحرانهای جدی این بخش و خطر جدی کمبود آب که تمامی هموطنان عزیز مستقیما با آن روبرو هستند.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در جهت حفظ و تعالی تولید ملی ، کالای ایرانی اشتغال و مهمتر از همه اقتصاد مقاومتی ، بر آن شدیم تا با تلاش و پشتکار شبانه روزی کلیه همکاران ، شرکت کابل سازی گازار الکتریک توس را در خرداد ماه سال ۱۳۹۵ تاسیس و در آذر همان سال موفق به اخذ پروانه بهره‏برداری برای کابلهای انتقال برق با هادی مس و آلومینیوم حداکثر تا یک کیلوولت با ظرفیت ۴۰۰۰ تن سالانه شدیم.

 

سیم و کابل توس الکتریک
سیم و کابل توس الکتریک

 

بطور خلاصه می توان گفت این شرکت با تکیه بر توان فنی خود و کلیه همکاران که هر کدام بیش از ۱۵ سال تجربه در صنعت سیم و کابل داشته و همچنین افتخار و تجربه همکاری در معتبرترین شرکتهای کابل سازی در ایران و مشهد و نیز به کمک آزمایشگاه مجهزی که به همین نیت و در راستای تحقیق و تولید محصولات خاص و کاربردی در صنایع فلزی ، غیر فلزی ، دریایی ، صنایع دفاعی و شرکتهای توزیع برق ، مخابرات ، آب و فاضلاب شهری و روستایی ، معادن ، قطار شهری و … تجهیز و راه ‏اندازی شده است.

 

https://fapool.ir/file/53009/?ref=sbargh.ir

 

۵۰ نوع محصول صنعت آب و فاضلاب

امید است بتوانیم سهم بزرگی در اقتصاد مقاومتی و تولید ناب داشته باشیم. در همین راستا و به منظور دستیابی هرچه سریعتر به بازارهای هدف و با دریافت مس و مواد گرانول عایقی از شرکتهای مطرح و صاحب نام این صنعت به عنوان ماده اولیه و نصب و راه‏ اندازی اکسترودرهای سبک و سنگین ، تابنده کابل ، نوارپیچ و بسته‏ بند تمام اتوماتیک بیش از ۵۰ نوع محصول مورد مصرف در کلیه صنایع علی الخصوص صنعت آب و فاضلاب کشور را تولید و به مشتری خاص آنها عرضه نموده است.

و در انتها امیدواریم با یاری خداوند متعال و تلاش روزافزون همکاران با راه اندازی واحد R&D و همچنین با نصب سایر ماشین آلات خریداری شده که جزء به روزترین برندهای اروپایی می باشد بتوانیم افزایشی قابل ملاحظه در تولید و قدم بزرگی در صادرات این محصولات استراتژیک برداریم.

محصولات این شرکت شامل:

انواع سیم و کابلهاى افشان، نیمه افشان، قدرت و کنترل، جوش و کانسنتریک، سیم وکابلهاى ساختمانی، زیرگچى، رانژه، کابلهاى مخابرات، شبکه، تلفن و کواکسیال، صنعت آب و فاضلاب، کابلهاى ضد آب، با روکش ترمو پلاستیک و کابلهاى submersible، سیم هاى لخت هوایی آلومینیوم با مغزى فولاد تا ۲۳۰kV , ACSR – ABC – AAAC و کابلهاى خودنگهدار، انواع سیم و کابل خاص جهت مصارف خاص، کابلهای دیتکتور و کابلهای KNX، انواع سیم و کابلهاى فتو ولتاییک و سولار.


دفتر مرکزی 

آدرس دفتر مرکزی :

شماره تلفن : 

فکس:

ایمیل :


کارخانه

آدرس کارخانه : 

شماره تلفن : 

فکس:

ایمیل :

https://fapool.ir/file/57474/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/51570/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/53818/?ref=sbargh.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا