اخبار عمومیعلمی

آزمون حمل و نقل بین المللی به همراه نمونه سوال

آزمون حمل و نقل بین المللی

 

آزمون حمل و نقل بین المللی

توضیحات محصول

علاقمندانی که به فعالیت در صنف حمل و نقل بین المللی تمایل دارند باید توجه داشته باشند که تاسیس یک شرکت حمل و نقل بین المللی مراحل و پیچیدگی های خاص خود را دارد. مهمترین چالش برای تاسیس یک شرکت حمل و نقل بین المللی، کسب و اخذ مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است. یعنی برای ثبت و تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی در قدم اول باید مجوز تاسیس و ثبت از سازمان راهداری دریافت کرد و بعد از آن هست که میتواند بقیه مراحل را طی نمود تا شرکت شروع به فعالیت نماید.

 

دانلود فایل

 

تنها راه دریافت مجوز ثبت و تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی شرکت در آزمون و قبولی در آن است. این آزمون توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود. قرار هست در نیمه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بیست و ششمین دوره آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی توسط سازمان راهداری برگزار شود.

  • باید توجه داشت که برای ثبت نام و شرکت در این آزمون شرایطی مورد نیاز هست و متقاضی باید برای شرکت در آزمون همه شرایط را داشته باشد.

از آنجایی که در چند ماه آینده قرار هست آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی برگزار شود از این رو تصمیم گرفتم یک پکیج جامع که شامل جزوات و مطالب مورد نیاز برای آمادگی برای شرکت در این آزمون هست را آماده کنم. میشه گفت این پکیج که ارائه شده حداقل ۹۰ درصد مطالب مورد نیاز برای مطالعه را پوشش میدهد. این پکیج در ۱۴ بخش دسته بندی شده و هر بخش بطور جداگانه جزوه خاص خودش را دارد. مثلا بخش ۲ برای درس گمرک می باشد و در این بخش جزوه دست نویس کلاسی به همراه آیین نامه و نمونه سوالات ارائه شده است.

 

دانلود فایل

 

جزوات دست نویس بصورت اسکن شده و با کیفیت بالا و سایر مطالب هم بصورت فایل تایپ شده پی دی اف هست. حداقل ۸۰۰-۷۰۰ صفحه مطلب در این پکیج در ۱۴ بخش ارائه شده است. مطمئناً با مطالعه کامل ابن پکیج قدم بلندی برای قبولی در آزمون برمیدارید.

به تمام کسانی که قصد شرکت در آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی را دارند تهیه این پکیج را توصیه میکنم.

افراد علاقمند به حوزه حمل و نقل بین المللی هم می توانند با تهیه و مطالعه این پکیج اطلاعات خوب و کاملی در این زمینه کسب کنند.

راجب مبلغ فروش این پکیج هم این مورد رو در نظر داشته باشید که این پکیج از ۱۴ بخش تشکیل شده و اگر قیمت کل رو تقسیم به تعداد بخش ها کنید به هر بخش مبلغی در حدود ۲۵ هزار تومن میرسه. میشه گفت مبلغ فروش این پکیج با در نظر گرفتن حجم و ارزش مطالب ارائه شده مناسب هست.

اصولا شما برای آمادگی برای شرکت در این آزمون باید به مطالب اشراف پیدا کنید و مباحث مرتبط رو بخونید و درک کنید تا بتونید در آزمون موفق باشید.
اینکه شما بخواید صرفا چندتا نمونه سوال پبدا کنید و با خوندن جواب هاش برید و آزمون بدید احتمالا نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.
در رابطه با سوال تون باید بگم که نمونه سوالات وسائط نقلیه جواب نداره اما جزوه دستنویس این درس پر از سوال ۴ گزینه ای هست. در کل من پیشنهادم اینکه شما مطالب جزوات رو بخونید و از نمونه سوالات برای محک خودتون استفاده کنید.
مهمترین نکته در نمونه سوال استاندارد بودن سوالاتش هست.

 

دانلود فایل

 

این وبسایت یک فروشگاه ساز اینترنتی دارای مجوز هست و درگاه پرداخت مطمئن بانکی ارائه می‌دهد. هیچ نگرانی از بابت پرداخت نداشته باشید. تمام واریزی ها با درگاه پرداخت بانک ملت به حساب وبسایت فاپول واریز میشه.
در رابطه با جزوات هم سعی بر این بوده که پکیج جامع ارائه بشه و تا حد ممکن تمام مباحت آزمون تحت پوشش قرار بگیرد. حجم فایل کل پکیج در حدود ۲۰۰ مگابایت هست. بعد از واریز به ۵ فایل ۴۰ مگابایتی برای دانلود دسترسی خواهید داشت.
ممنون از اعتمادتون و با آرزوی موفقیت در آزمون

سلام
متولی برگزاری آزمون تاسیس سازمان راهداری هست اما تا به امروز هیچ گاه منابع دقیقی رو برای این آزمون مشخص نکرده و صرفاً به معرفی چند منبع در سایتش پرداخته.
حمل و نقل بین المللی تابع قوانین و کنوانسیون هایی هست که توسط سازمان های بین المللی تصویب شده و در کشور ما هم اجرایی هست.
این پکیج که ارائه شده حاصل دوره های آموزشی تخصصی حمل و نقل بین المللی هست و میشه گفت حداقل ۹۰ درصد از مسائل و مطالب مرتبط با حمل و نقل بین المللی رو پوشش می دهد.
آزمون تاسیس محلی برای محک زدن اطلاعات متقاضی در رابطه با قوانین و اصول حمل و نقل بین المللی هست که تمام موارد مرتبط با این مسایل در این پکیج پوشش داده شده.
در آپارات هم میتونید نگاهی اجمالی به محتویات پکیج داشته باشید:
https://www.aparat.com/v/bt3qF

 

دانلود فایل

 

****************************************************************************************

 

پروپوزال درباره فورس ماژور و هاردشیپ در بیع بین المللی کالا به صورت

 

دانلود پاورپوینت اثرات سیستم های حمل و نقل جاده ای بر محیط زیست

 

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال .غول آلمانی -آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی

 

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

 

دانلود مقاله حمل و نقل

 

 پاورپوینت IT در حمل و نقل بین شهری

 

دانلود پاورپوینت حمل و نقل دستی بار

 

 پاورپوینت برنامه ریزی حمل و نقل

 پاورپوینت مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت در بازارهای بین المللی

 

*************************************************************************************

 

بهترین آموزش بورس + دانلود مجموعه آموزش بورس pdf

بهترین دستگاه گنج یاب ماهواره ای + فلزیاب و اسکن فلزات

https://sbargh.ir/%da%af%d9%86%d8%ac-%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%88-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا