شرکتهای توزیع برق

دیدار مقام های ارشد شرکت های توزیع برق خراسان شمالی و شرکت برق منطقه ای خراسان در بجنورد

برق،اخبار برق،صنعت برق،شرکت توزیع برق خراسان شمالی، شرکت برق منطقه ای خراسان،بجنوردبا توجه به وابستگی صنایع تولید، انتقال و توزیع برق به یکدیگر و لزوم آشنایی این صنایع با کلیات امور این شرکت های مرتبط، دو مقام ارشد شرکت های برق منطقه ای خراسان و شرکت توزیع برق خراسان شمالی با یکدیگر دیدار کردند.

این دیدار که ابتدا در محل ساختمان دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان شمالی انجام شد، در ادامه به بازدید از تجهیزات و ماشین آلات خط گرم و بالابرهای بوم عایق این شرکت ختم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی در این دیدار، توضیحات کاملی پیرامون نحوه کار گروه های اجرایی به ویژه گروه های خط گرم ارائه داد و در رابطه با جزئیات امور مرتبط با دیسپاچینگ و فرمان از دور نیز مطالب مفصلی را بیان کرد.

مهندس “علیرضا صبوری” با اشاره به برنامه شرکت برای افزایش شمار نقاط اتوماسیون شبکه، توسعه اتوماسیونِ خطوط فشار متوسط را راهکاری برای کنترل بهتر شبکه های توزیع برق و خدمات رسانی بهتر به مردم عنوان کرد.

مهندس “رضا ریاحی” سرپرست جدید برق منطقه ای خراسان نیز در این دیدار، سوالاتی پیرامون موارد مورد بحث پرسید که از سوی مقامات شرکت توزیع برق خراسان شمالی پاسخ داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا