تعمیرکار

آموزش رایگان تعمیر آب میوه گیری + فیلم

تعمیر آب میوه گیری

آموزش رایگان تعمیر آب میوه گیری
فهرست مطالب :

موتور این آب میوه گیری از نوع اونیورسال است و اجزاء آن به شرح زیر می باشد:

(به فایل PDF مراجعه نمائید.)

طریقه باز کردن دستگاه

باز کردن صفحه تیغه برنده – صفحه زیر دستگاه و موتور –  کلید وصفحه کلید –  زغال های کربنی – تیغه وظرف یا شیشه مخلوط کن

طریقه تعویض سیم رابط

سرویس و نگهداری  – عیب یابی و تعمیر آب میوه گیری

 

  • فرمت فابل : PDF
  • حجم فایل : ۵۴۶ کیلو بایت
  • تعداد صفحات : ۸ صفحه

 

دانلود فایل PDF تعمیر آب میوه گیری

 


 

 تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط کن پاناسونیک

 

آموزش تعمیر آبمیوه گیری و تنظیم پره ها

 

مشاهده فیلم آموزش تعمیر آبمیوه گیری و تنظیم پره ها

 


استفاده ی صحیح از آبمیوه گیری

آب میوه های طبیعی که در خانه گرفته می شود همیشه طرفداران مخصوص خود را دارند و با استفاده از این آبمیوه گیر ها می توان طبیعی ترین آبمیوه ها را تجربه کرد

آبمیوه های طبیعی بهترین نوشیدنی ها برای مصارف روزانه هستند و با استفاده از آن ها می توان بهترین املاح و ویتامین ها را جذب بدن کرد طرز نحوه استفاده از آب میوه گیری به شما کمک می کند تا با استفاده از بهترین روش این آب میوه گیری را به نحو احسن راه اندازی کنید و بهترین استفاده را از آن ببرید این دستکاه برقی در خانه ها کمک می کند تا طبیعی ترین و خشومزه ترین آب میوه ها را خود شما درست کنید تنها با داشتن چند عدد میوه بهترین آبمیوه ها را می توان تهیه کرد . نحوه استفاده از آب میوه گیری را در نیک صالحی بخوانید.

۱-  اگر میوه هسته دارد، ابتدا هسته‌‌ها را از میوه خارج کنید؛ در غیر این صورت هسته‌ها مانع چرخش موتور یا تیغه‌های دستگاه می‌شوند.

۲- در محفظه ی بالا بیش از اندازه میوه نریزید و مراقب باشید تا بیش از حد تفاله در آن جمع نشود، چون به موتور فشار می‌آورد و آن را می‌سوزاند.

۳- در آب‌میوه‌گیری ‌هایی که صافی فلزی دارند، اگر فشار تفاله‌ها یا مقدار میوه ی ریخته شده زیاد باشد، صافی از حالت تعادل خارج می‌شود و در نتیجه وقتی دستگاه را روشن می‌کنیم، آب‌میوه‌گیری به حرکت در می‌آید، برای جلوگیری از حرکت دستگاه باید تفاله‌ها را تخلیه کرد و یا از مقدار میوه‌ها کاست.

۴- هرگز موتور را درون آب فرو نبرید.

۵- قسمت‌های متحرک بالای آب‌میوه‌گیری مثل درپوش و تیغه را پیش از روشن کردن دستگاه کاملاً در جای خود محکم کنید.

۶- پیش از خاموش کردن و ایستادن کامل موتور، هرگز در پوش آن را باز نکنید.

۷- دستگاه را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

علت حرکت دستگاه آب‌میوه‌گیری اگر در حین استفاده از آب‌میوه‌گیری ، حرکت می‌کرد، بدین معناست که صافی تعادل ندارد و یا محفظه آن پر شده است.

علت داغ شدن دستگاه آب‌میوه‌گیری چیست؟

اگر آب‌میوه‌گیری شما پس از روشن کردن خیلی سریع داغ شد، این یک هشدار است که می‌تواند دو علت داشته باشد، محور موتور در پوش‌ها لقی دارد و یا اینکه موتور نیم سوز شده است. در این صورت حتماً از یک تعمیر کار کمک بخواهید.

آبمیوه گیری یکی از وسایل برقی در آشپزخانه است که این روزها با گرم شدن هوا شاید تمایل به استفاده از آن هم بیشتر شده باشد اما یادتان باشد برای اینکه بتوانید از این دستگاه به بهترین نحو استفاده کنید و آبمیوه گیری شما هم کارایی خود را حفظ کند، همچنین عمر طولانی تری داشته باشد باید قبل از استفاده از آن به چند نکته توجه داشته باشید. به عنوان مثال برای شروع به کار همه قطعه های دستگاه به طور کامل جا افتاده باشد.

– از دستگاه آبمیوه گیری نباید برای گرفتن آبمیوه های نرم به عنوان مثال زردآلو، موز، کیوی و هلو حتی گوجه فرنگی استفاده کرد به این دلیل که تفاله های آنها به تدریج منافذ صافی را مسدود کرده و این روند در مدتی کوتاه به موتور دستگاه آسیب خواهد زد.

– موضوع دیگری که اشاره به آن ضرورت دارد این است که پس از استفاده از دستگاه آبمیوه گیری توری و شیر کوچک محل خروج آبمیوه را باید با استفاده از فرچه های کوچک و مخصوصی که غالبا در لوازم و ملزومات جانبی این وسیله موجود است و هنگام خرید آن را به همراه آبمیوه گیری تهیه کرده اید، تمیز کنید و سپس آن را با دقت بشویید، زیرا به این ترتیب همه تفاله ها و تکه های باقی مانده به خوبی شسته می شوند.

– از شستن توری و شیر که بگذریم به طور حتم دیده اید که پس از مدتی استفاده از این وسیله محفظه داخل آن تغییر رنگ می دهد، علت این امر هم گرفتن آب میوه های مختلف است که هر کدام رنگ خاصی دارد و به تبع رنگ محفظه پلاستیکی را تغییر می دهد، بنابراین باید هر چند وقت یک بار باید آن را با محلول آب و وایتکس بشویید تا مانند روز اول سفید و جرم هایش برطرف شود.

 

 

 

 

 

 

 

جزوه آموزش کامل تعمیر لامپ کم مصرف pdf

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    دسته های آب میوه گیری ک محفظه آبمیوه گیری رو ب موتور وصل میکنه فنر هاش افتاده و دیگه چفت نمیشه
    اموزش میدید ک چطور دسته هاش رو درست بکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا