شرکتهای توزیع برق

فاز نخست تدوین پروژه شناسنامه اقلام آماری آغاز شد

شناسنامه اقلام آماری،شرکت توزیع نیروی برق استان یزد،فاطمه کریمی،تدوین شناسنامه قلم آماری،برق،صنعت برق،اخبار برق،دنیای صنعت برق،توزیع برقبه گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، فاطمه کریمی در جمع نمایندگان آماری واحدها با اشاره به اهمیت تدوین شناسنامه آماری ، افزود: موجودیت های اطلاعاتی از هر نوعی ، سرمایه های سازمان محسوب شده و ساماندهی آن ، نیازمند شناسایی هویت آن ها است.

وی با بیان اینکه اگر هر قلم آماری بر حسب ضرورت به منصه ظهور رسید باید در شناسنامه مشخص تدوین شود ، خاطرنشان کرد : تولید یک قلم آماری جدید باید توسط واحدها اعلام و سپس اقلام به صورت مستقل در چرخه گردش اطلاعات به ثبت برسد.

کریمی ، تنوع ، گستردگی ، احتمال تداخل قلم آماری و منابع اطلاعاتی در سازمان را از علل تدوین شناسنامه قلم آماری بیان کرد و گفت : صرفه جویی در وقت کاربران و کاهش حجم کار آن ها ، رسیدن به نقطه مشترک و آسان سازی ارتباط بین کاربران و سازمان درخصوص مشخصات قم آماری از مزیت های آن محسوب می شود.

وی بالا رفتن حجم تعداد قلم های آماری و اطلاعاتی سازمان ، تقاضا فزاینده کاربران و نیاز به انسجام علمی و اطلاعاتی آن ها را از دیگر ضرورت های تهیه شناسنامه قلم آماری عنوان کرد.

رییس گروه اطلاعات سیستم های مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد : هر قلم آماری یک موجودیت در سازمان است که این هویت می تواند نقش آفرین بوده و در گردش روندهای جاری سازمان تاثیرگذار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا