اخبار انجمن سیم و کابلفصلنامه سیم و کابل

شرکت تولیدی سیم و کابل آمل با بیش از یک دهه تجربه

شرکت تولیدی سیم و کابل آمل

اولین خط تولیدی سیم و کابل آمل در سال ۱۳۷۸ در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل فاز یک شروع به فعالیت در عرصه صنعت برق کشور کرد . این شرکت در شروع کار تنها با یک خط تولید در زمینه سیم و کابل برق اقدام به بهره برداری کرده با تلاش بی وقفه کلیه مدیران و پرسنل اکنون تنوعی بالغ بر ۱۰۰ خط تولید محصول در زمینه سیم و کابل برق دارد .

 

https://fapool.ir/file/53421/?ref=sbargh.ir

 

شرکت تولیدی سیم و کابل آمل
سیم و کابل آمل

 

این شرکت بلافاصله بعد از راه اندازی کامل خطوط تولید سیم و کابل برق در سال ۱۳۸۳ با تکیه بر دانش متخصصان داخلی مجموعه ، وارد عرصه تولید سیم و کابل های مخابراتی شد و در مدت کوتاهی توانست به یک برند شناخته شده در عرصه کابل های مخابراتی دست پیدا کند و ظرف مدت ۳ سال تنوع محصولات خود را به بیش از ۵۰ نوع محصول افزایش دهد و در حال حاضر با بیش از ۱۵۰ نوع محصول به یکی از تولید کنندگان بزرگ عرصه سیم و کابل تبدیل شود .

طرح توسعه

در روند طرح توسعه مجموعه کارخانجات تولیدی سیم و کابل آمل در سال ۱۳۸۷ طی یک برنامه ریزی مدون فاز سوم مجموعه جهت تولید کابل های کواکسیال و آنتن راه اندازی شد . که در حال حاضر این کارخانه با تنوعی بالغ بر ۱۰ نوع محصول رتبه اول تنوع محصولات را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

مجموعه کارخانجات سیم و کابل آمل از ابتدای فعالیت با همکاری همه جانبه ای که با مراجع مرتبط داشته،توانسته است کلیه گواهینامه های ارائه شده توسط اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و استاندارد های منطبق با اروپا (CE) و همچنین گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت (ISO) را دریافت و در حال حاضر به عنوان آزمایشگاه همکار این اداره در حال فعالیت می باشد.این مجموعه با بیش از یک دهه تجربه در عرصه تولید افتخار دارد یکی از پیشگامان این صنعت از لحاظ کیفیت و تنوع بسته بندی باشد.

 

طراحی کابل نیمه افشان مس با توجه به استاندارد ۳۰۸۴

 


دفتر مرکزی شرکت سیم و کابل آمل

آدرس :

تلفن:

فکس:

ایمیل:


کارخانه شرکت تولیدی سیم و کابل آمل

آدرس :

تلفن:

فکس:

ایمیل:


https://fapool.ir/file/55282/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/51570/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/50813/?ref=sbargh.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا