اخبار انجمن سیم و کابل

شرکت صنایع کابل کمان

شرکت صنایع کابل کمان در سال ۱۳۷۰ در زمینی به وسعت ۴۰۰۰۰ متر مربع در شهر صنعتی شماره یک واقع در استان زنجان شروع به فعالیت نمود. این واحد تولیدی پس از گذراندن مراحل نصب ماشین آلات و تامین زیر ساخت های مناسب و با بهره مندی از متخصصین و کارشناسان با تجربه در این رشته، در ابتدای سال ۱۳۷۳ موفق به اخذ پروانه بهره برداری با ظرفیت ۱۵۰۰۰ تن و دریافت گواهینامه استاندارد ملی (ISIRI) گردید.

سیم و کابل کمان

از آنجایی که کیفیت و رضایت مشتری سرلوحه کلیه فعالیت ها است، لذا این واحد تولیدی با تکیه بر اصل مشتری مداری و با تلاش متخصصین خود توانست در سال های نخست گواهینامه ISO 9001:2015 و CE را اخذ نموده و در راستای نیاز روز افزون بازارهای داخلی و کشورهای همسایه به صورت گسترده محصولات خود را با کیفیت مرغوب و سازگار با اهداف مشتری عرضه می نماید.

این شرکت هم اکنون مجهز به انواع ماشین آلات از شرکت های سازنده معتبر اروپایی، در زمینه تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف برق و مخابراتی، کابل های کنترل و ابزار دقیق مطابق با انواع استانداردهای ملی (ISIRI 607,3569-1, 1926,.…) و بین المللی (IEC, BS, VDE,….) قادر به ارائه محصولات با کیفیت است.

آزمایشگاه شرکت صنایع کابل کمان در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت گواهینامه آزمایشگاه همکار از موسسه استاندارد استان زنجان شد و به عنوان همکار آن موسسه محترم اقدام به فعالیت نمود و هم اکنون دارای گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از طرف مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (ISIRI-ISO/IEC 17025) می باشد. علاوه بر گواهینامه های فوق، تاییدیه از شرکت توانیر، شرکت های توزیع نیروی برق استان های مختلف و شرکت های نفت را نیز دارا می باشد.

خط مشی و شعار شرکت سیم و کابل کمان

شرکت صنایع کابل کمان بعنوان یکی از تولید کنندگان سیم و کابل، رضایت مشتریان را از طریق ارتقاء کیفیت و رعایت کلیه قوانین و الزامات حاکم بر محصول خود، به عنوان برترین هدف برگزیده است.
در این راستا مدیریت ارشد، اعتقاد و تعهد خود را به اجرا، حفظ و بهبود مستمر اثــر بخشی سیـستم مدیریت کیفیت بر اساس استـاندارد ،
ISO 9001: 2015اعلام می دارد.
خط مشی کیفیت عبارت است از :
)
۱افزایش تنوع و حجم محصولات تولیدی
)
۲افزایش سطح رضایتمندی مشتریان
)
۳توسعه استانداردهای ملی و بین المللی در سازمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا