اخبار انجمن سیم و کابل

شرکت کیان کابل یزد/ تولید انواع کابلهای آلومینیومی

شرکت کیان کابل یزد

شرکت کیان کابل یزد  با رعایت استانداردها و کسب تاییدیه های لازم در این زمینه محصولی ارائه داده که چه به لحاظ ظاهری و چه به لحاظ کیفیت و مشخصات فنی برتری مشهودی نسبت به رقبا دارد و  در حال حاضر محصول تولیدی این شرکت ، از لحاظ ویژگی های ظاهری و ساختاری، بعنوان معیار شناسایی این محصول در بازار شناخته می شود.

شرکت کیان کابل یزد

 

همچنین در دسته کابل های زمینی فشار ضعیف که از ابتدای فعالیت شرکت کیان کابل یزد تاییدیه های لارم آن اخذ شده بود در طیف وسیعی از مقاطع در خط تولید قرار گرفته اند.

 

https://fapool.ir/file/41634/?ref=sbargh.ir

 

هم اکنون  کابل های تک رشته تا مقطع ۴۰۰*۱ و در کابل های ۳/۵ رشته تا مقطع ۷۰+۱۵۰*۳ در این شرکت تولید و عرضه می گردند و بزودی مقاطع بالاتر نیز در برنامه تولید قرار می گیرد.

شرکت کیان کابل یزد

شرکت کیان کابل با پشتوانه ی تجربه و فعالیت چند ده ساله نیروهای خود در صنعت سیم و کابل از سال ۱۳۹۱ با کسب تاییدیه های مورد نیاز از شرکت توانیر و شرکت های توزیع استان ها و شهرستان ها در زمینه ی تولید انواع کابل های آلومینیومی اعم از خودنگهدار های ۵ سیمه آلیاژی، خودنگهدار های ۶ سیمه ، خودنگهدار های روشنایی، هادی های روکشدار هوایی و کابل های زمینی، آغاز به فعالیت نموده و با تولیدمحصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب، رضایت و اطمینان مشتریان خود را جلب نموده است.

 

 

https://fapool.ir/file/50088/?ref=sbargh.ir

 


دفتر مرکزی شرکت کیان کابل

آدرس :

تلفن:

فکس:

ایمیل:


کارخانه شرکت کیان کابل 

آدرس :

تلفن:

فکس:

ایمیل:


 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا