اخبار صنعت برق

تذکر نماینده اهر و هریس به وزیر کشور

برق،اخبار برق،صنعت برق،نماینده اهر و هریس،وزیر کشور،بیت‌الله عبداللهی ،وضعیت برق،دنیای صنعت برقبه گزارش ایسنا، بیت‌الله عبداللهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجس در تذکری شفاهی با انتقاد از عبدالرضا رحمانی فضلی، گفت: حضور نیافتن وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی قابل توجیه نیست. چرا برنامه‌ای برای وزیر جهت شرکت در این مراسم که در حقیقت منصوب کردن نماینده وزارت کشور در استان است، شرکت نداشت.

وی از تکمیل نشدن پروژه راه تبریز- اهر- هریس انتقاد کرد و افزود: با وجود دستور متعدد برای تکمیل این پروژه ۱۳ سال است احداث این جاده ۹۰ کیلومتری طول کشیده است البته قرار بود ۳۱ کیلومتر آن امسال تحویل شود اما به بهانه تامین نشدن قیر فقط ۱۱ کیلومتر آن تکمیل شد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین نسبت به اجرا نشدن مصوبه خردادماه دولت برای امهال وام زلزله زدگان شهرستان ارسباران تذکر داد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به وضعیت برق در شهرکهای صنعتی استان متبوعش، گفت: در شهرک های صنعتی استان، برق که زیرساخت وضعیت برق،اشتغال است وجود ندارد و سرمایه گذاران در این شهرکها نمی توانند از سرمایه‌گذاری خود بهره‌برداری کنند.

عبداللهی نسبت به تعطیلی معادن طلا و مس شهرستان هریس به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا