شرکتهای توزیع برق

کم‌توجهی شرکت توزیع برق به نیازهای خلخال قابل قبول نیست

کم‌توجهی شرکت توزیع برق به نیازهای خلخال قابل قبول نیست

خلخال – فرماندار خلخال گفت: کم‌توجهی مسئولان شرکت توزیع نیروی برق در خصوص برطرف‌سازی مشکلات برق خورش رستم و شاهرود غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون بابایی صبح دوشنبه در دیدار با سرپرست شرکت برق شهرستان خلخال تصریح کرد: افت فشار  برق و نوسان موجود در برخی از بخش‌های شهرستان خلخال همچون شاهرود و خورش رستم باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده و نیازمند توجه جدی به برطرف‌سازی این موضوع هستیم.

وی افزود: هرگونه کم‌توجهی در خصوص نیازمندی‌ و مطالبات مردم قابل قبول نبوده و توجه و رسیدگی مناسب به مطالبات اصلی اهالی باید در محوریت برنامه تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

فرماندار خلخال یادآور شد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی تمامی روستاهای شهرستان خلخال به جز دو روستایی که از تعداد خانوارهای زیر ده نفر جمعیت برخوردار هستند، از نعمت برق بهره‌مند شدند.

بابایی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و همت مضاعف تلاشگران اداره برق، به زودی برق‌رسانی در روستای پیرانلوی خلخال نیز آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: تکمیل روشنایی خیابان ۳۰ متری قدس خلخال از جمله پروژه‌هایی بوده که از مدت‌ها پیش آغاز گردیده و تاکنون به پایان نرسیده است و در این راستا مساعدت ویژه‌ای را از سوی مسئولان مرتبط نیازمندیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا