شرکتهای توزیع برق

استان یزد با توانمندی بالای خورشیدی نیازی به انرژی فسیلی ندارد

برق،اخبار برق،صنعت برق،شرکت توزیع نیروی برق استان یزد،انرژی های نو،فتوولتائیک ،مهندس آرش نواببه گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، آیت اله محمدحسن معزالدینی در دیدار رییس هیات مدیره ، سرپرست ، فرمانده پایگاه بسیج و برخی مدیران ، پیگیری استان برای حرکت به سمت انرژی های نو و تولید برق از طریق آن را لازم دانست و گفت : استان یزد با بهره گیری از روزهای آفتابی فراوان، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در بخش فتوولتائیک است.

وی تلاش خادمین مردم در صنعت برق و کاهش قابل توجه خاموشی ها در استان را ارزشمند توصیف کرد و گفت : مردم داری و توجه به نیازهای مردم ، رفع موانع و مشکلات و همچنین رعایت اخلاق اداری و مدیریتی از ضرورت های تصدی در پست های کلیدی به خصوص در سازمان های خدمات رسان است.

امام جمعه موقت یزد ، داشتن روحیه جهادی برای پیشبرد کارها را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد : به برکت انقلاب اسلامی که در آستانه چهلمین سال پیروزی آن هستیم ، انتقال پست های مدیریتی به افراد جوان و پر انرژی و متخصص باعث شده تا دستیابی به موفقیت ها دور از ذهن نباشد.

وی استفاده سرپرست شرکت توزیع از نیروهای بسیجی در فعالیت های سازمانی را مهم خواند و افزود: بسیج با بهره گیری از نیروهای مخلص ، کم توقع و تلاشگر در امور اجرایی ، ثابت کرده سازمان را به سمت پویایی و ارتقا سوق می دهد.

شایان ذکر است مهندس محمدرضا صحتی ، رییس هیات مدیره و مهندس آرش نواب ، سرپرست شرکت توزیع برق استان یزد در این دیدار ، هر کدام به صورت جداگانه به بیان افتخارات و فعالیت های شاخص در سال های اخیر پرداختند.

گفتنی است استان یزد در حال حاضر دارای افزون بر ۳۳ مگاوات نیروگاه منصوبه انرژی خورشیدی در سطح استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا