حوادث برق

کشف سیم و کابل های سرقتی در بازرسی از کارگاه ضایعاتی

سرقت سیم و کابل برق

سرهنگ محمد رضا فدا در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در سطح شهر کرمان ، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود : در همین رابطه ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی یک کارگاه ضایعاتی که در امر خرید و فرش اموال سرقتی فعالیت داشته را شناسائی کردند.

سرهنگ فدا ادامه داد: ماموران با کسب اجازه از مقام قضائی موفق شدند یک هزار و دویست متر سیم برق فشار قوی را کشف و در این خصوص یک مالخر افاغنه که فاقد هر گونه مدارک شناسائی بود را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد : متهم دستگیر شده در بازجوئی های تخصصی با توجه به شواهد و مدارک موجود به ۲۰ فقره مالخری سیم و کابل برق در شهر کرمان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق افزود : مالخر دستگیر شده تحویل مرجع قضائی و اموال کشف شده نیز تحویل شرکت برق شد.

فرمانده انتظامی شهر کرمان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه با تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسائی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع : انجمن سیم و کابل ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا