شرکتهای توزیع برق

شایستگی و تجربه ملاک اصلی انتخاب مدیران در شرکت است

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در این مراسم که با حضور مدیر عامل شرکت و کارکنان مدیریت توزیع برق شهرستان مریوان برگزار شد، مرتضی محبتی به عنوان مدیر توزیع برق این شهرستان معرفی گردید.
هیوا لهونیان گفت: مبنای ما برای انتخاب مدیران تجربه و شایستگی افراد و استفاده حداکثری از ظرفیت های آنان می باشد و تنها گذر زمان ملاک ارزشیابی نیست بلکه باید در برابر هر اتفاقی تجربه کافی و ایده نو داشته باشند.
وی در ادامه به ویژگی شاخص مدیریت اشاره کرد و اذعان داشت: مدیری که در دوره خدمت خود بتواند چند نفر از زیر مجموعه خود را برای تصدی پست های مدیریتی آماده کرده و بر روی منابع انسانی سرمایه گذاری کند مدیری توانا و موفق است.
لهونیان به فضای رشدی که در مجموعه شرکت برقرار است اشاره کرد و افزود: افرادی علاقمند به رشد و اثر بخشی بیشتر در شرکت فضا برای‌شان آماده است و در شرایط فعلی و کنونی کشور باوجود مشکلات و محدودیت های زیاد هر گونه خلاقیت و نوآوری برای کارایی بیشتر و همچنین کاهش هزینه ها بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
وی به موفقیت مدیران اشاره کرد و گفت: موفقیت هر مدیر به همکاری بالادستی ها و همچنین توانمندی و همکاری زیر مجموعه بستگی دارد که نقش زیر مجموعه به مراتب بالاتر و مهمتر می باشد این بدین معناست هر یک از پیشرفت ها و موفقیت ها نتیجه تلاش و زحمات کارکنان آن مدیریت می باشد و سهم آنان در موفقیت چه بسا پر رنگ تر از مدیران است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به محدودیت ها و سختی های موجود در کشور در سالجاری اشاره کرد و بیان کرد: با وجود سختی ها و مشکلات چه از لحاظ مالی و همچنین افزایش قیمت ها و مشکلات در خصوص خاموشی های تابستان امسال با پشتوانه و اراده همکاران قطع به یقین این دوران به راحتی پشت سر گذاشته می شود و با برنامه ریزی درست برای سال ۹۸ بهترین خدمات را به مشترکین ارائه خواهیم داد.
هیوا لهونیان به یکی از اهداف مهم شرکت اشاره کرد و گفت: وصول مطالبات از برنامه های مهم شرکت می باشد و باید با برنامه ریزی درست و بسیج شدن تمام نیروها این عدد را به ۱۱۰ درصد برسانیم.
وی در پایان از تلاش ها و زحمات بی شائبه محمد آزاد حسینی مدیر سابق برق شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد و آرزوی موفقیت های بیشتر در سمت جدید را برای ایشان داشت و همچنین با اشاره به توانمندی های مرتضی محبتی در مهندسی کردن توزیع آرزوی موفقیت روز افزون در سمت مدیریت توزیع برق شهرستان مریوان را داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا