الکترونیکعلمیموبایل

نرم افزار گنج یاب ناسا + اسکن ماهواره ای طلا + نصب گنج یاب ماهواره ای

نرم افزار گنج یاب ناسا

 

نرم افزار گنج یاب ناسا

 

برنامه ای منحصر به فرد است که توسط بخش فناوری سازمان ناسا ، تولید و پرداخته شده است . قابل نصب روی گوشی موبایل و تبلت با سیستم عامل اندروید است و هدف از تولید این اپلیکیشن ، ساپورت باستان شناسان آمریکا ، مصر و دیگر کشورها بوده که برای اولین بار در ایران ، به دست مردم عزیز ایران میرساند تا تحولی در گنجیابی مدرن به وجود آورده باشد .

شاید خیلی از شما عزیزان تا به حال با چندین دستگاه مختلف فلزیابی ، ردیابی و غیره کار کرده باشید و این موضوع رو کاملا درک کرده اید که برای رسیدن به موفقیت باید مسیر و هدف جدیدی را مشخص کرد و در این راه از ابزار جدیدی هم استفاده کرد .

 

***********************************************************

دانلود دوره آموزش ارز دیجیتال

***********************************************************

 

 در خصوص نرم افزار فلزیاب ماهواره ای ناسا satellite metal scan به همراه فیلم آموزشی آن:

 

نرم افزار “اسکن ماهواره ای فلزات” ، ابزار جدید شما در مسیر جدید شما خواهد بود و اطمینان داشته باشید که موفقیت در یک قدمی شما قرار گرفته است .
با خرید و نصب این برنامه روی گوشی موبایل و رفتن به مکان مورد نظر می توانید در آرامش و امنیت کامل ، هر نقطه ای را که دوست دارید ، اسکن کنید و در صورت وجود ف قدیمی در زیر خاک ، از جنس و نقطه هدف آگاهی پیدا کنید و با یک برنامه ریزی هدفمند به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید .

جهت مشاهده فیلم تست و آموزش روی این لینک کلیک نمایید

با خرید و نصب این نرم افزار روی گوشی اندروید یا تبلت اندروید ، میتوانید به منطقه مورد نظر خود رفته و هر جایی که مشکوک به دفینه بودید را در کمتر از ۵ دقیقه اسکن کنید.

 

دانلود :

 

 

 

داخل فایل پی دی اف چهار لینک قرار دارد که با کلیک روی دو لینک اول فایل نصبی رو میتونید دانلود کنید و با کلیک روی دو لینک بعدی فایل های ویدیویی آموزشی را دانلود نمایید.
در صورت وجود هرگونه مشکل به شماره تماس داخل فایل پی دی اف از طریق واتس اپ پیام دهید.

 

 

 

روش های اجرایی ۱۷۰۲۵

دستورالعمل ها و فرم ها

 

  • روش های اجرایی ۱۷۰۲۵
  • ۱۷۰۲۵
  • ISO 17025
  • ISO 17025:2017
  • ISO/IEC 17025
  • استاندارد ۱۷۰۲۵
  • دانلود فرم های ۱۷۰۲۵
  • دستورالعمل ۱۷۰۲۵
  • فرم های استاندارد ۱۷۰۲۵

 

 

استاندارد ۱۷۰۲۵

 

این روش های اجرایی مطابق با استاندارد ۱۷۰۲۵ ویرایش ۲۰۱۷ می باشد. بدین صورت که مطابق با بند های استاندارد هریک از الزامات استاندارد بررسی شده است و فرم ها و ضمائم لازم ارائه شده است. فقط کافیست نام آزمایشگاه و لوگوی مربوطه را در هر یک از روش های اجرایی جایگذاری نمایید.

فایل آموزشی شامل تمام روش های اجرایی و دستورالعمل ها و فرم های استاندارد ISO/IEC 17025  ویرایش ۲۰۱۷ می باشد.

این فایل شامل الزامات عمومی ، الزامات منابع ، الزامات ساختاری ، الزامات سیستم مدیریت و الزامات فرآیندی بهمراه فرم ها می باشد. در ترجمه متن استاندارد سعی شده است که واژگان و اصلاحات مورد استفاده با انچه که در استانداردهای ملی ایران آورده شده است حدالامکان همخوانی داشته باشد.

این فایل شامل ۵ روش اجرایی مطابق با استاندارد ۱۷۰۲۵ ویرایش ۲۰۱۷ می باشد ، در ابتدا هدف و دامنه کاربرد هر روش اجرایی بررسی شده و در ادامه واژگان و تعاریف اصطلاحات جدید استاندارد ارائه شده است . سپس الزامات کلی استاندارد بند به بند مطابق با استاندارد  ۱۷۰۲۵  بررسی و در نهایت فرم ها و ضمائم مربوطه آورده شده است.
در هر یک از روش های اجرایی فرم های مربوط و دستورالعمل های لازم ارائه شده است تنها کافیست نام آزمایشگاه و لوگوی مربوطه را جایگذاری نمایید.

 

روش های اجرایی 17025

دانلود فایل روشهای اجرائی استاندارد ۱۷۰۲۵

*******************************************************************************************************************

دانلود فرم های ۱۷۰۲۵ + مستندات ایزو + دستورالعمل + روش های اجرایی ۱۷۰۲۵

دانلود فرم های ۱۷۰۲۵

یکی از استاندارد هایی که بخش چگونگی طراحی فرم های آن بسیار مهم قلمداد می شود، استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ می باشد و برای دریافت این فرم ها چه کاری باید انجام بپذیرد؟ فرم های استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵، نقش مهمی را در چگونگی پیاده سازی این استاندارد اعمال می کنند، یعنی هر چقدر این فرم ها کامل تر باشند استاندارد بهتر پیاده سازی می شود.

در فایل های دانلودی ، بصورت کامل تمام متن آورده شده و فقط بایستی شماره فرم ها و نام و لوگوی شرکت یا آزمایشگاه مربوطه را جایگذاری نمائید.

*******************************************************************************************************************

——————————————————————————————————————————————————————–

ماتریس مهارت و شایستگی کلیه کارکنان مطابق استاندارد ۱۷۰۲۵/۲۰۱۷

ماتریس شایستگی و مهارت کلیه پرسنل آزمایشگاه بصورت اختصاصی ، متناسب با استاندارد ۱۷۰۲۵ ویرایش ۲۰۱۷ که مورد تایید NACI می باشد، تهیه شده است. **کافیست تنها لوگوی آزمایشگاه خود را در قالب آماده شده قرار دهید.**

 

——————————————————————————————————————————————————————-

 

 

**********************************************************************************************************

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا