یخچال

ارورهای یخچال کنوود + آموزش نقشه سیم کشی برق یخچال PDF

ارورهای یخچال کنوود

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر کنوود در مجموع شامل شش کد خطا می باشد که هر یک نشان دهنده وجود عیب و خرابی در بخشی از این دستگاه می باشند. شناخت کدهای خطا یخچال فریزر کنوود می تواند کمک و راهنمای خوبی برای شناسایی عیب های موجود در دستگاه و میزان اهمیت آنها باشد. کالا تعمیر در ادامه نگاه جامعی به تمام کدهای خطا و ارور یخچال فریزر کنوود خواهد داشت.

 

ارورهای یخچال کنوود
ارورهای یخچال کنوود

 

ضرروی ترین نکات در شناسایی کدهای خطا و ارور یخچال فریزر کنوود

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اغلب افراد بعد از مطالعه و شناخت ارورهای یخچال فریزر اکنوود و سایر برندها دچار میشوند، تعمیر یخچال فریزر بدون داشتن تخصص کافی می باشد. سیستم یخچال فریزرها بر اساس برند و مدا دارای تفاوت و پیچیدگی های زیادی می باشد و نمی توان بدون داشتن تجربه و شناخت سیستم و ساختار قطعات آن نسبت به تعمیر و تعویض آنها اقدام نمود.

علاوه براین، تعمیر یخچال فریزر تنها بخاطر شناخت کدهای یخچال فریزر کنوود در نهایت ممکن است باعث خرابی بیشتر دستگاه شود. همان طور که می دانید یخچال فریزر از گران ترین وسایل موجود در آشپزخانه می باشد و با کوچکترین خرابی هزینه بسیار زیادی را متحمل خواهید شد. در نتیجه بهتر است کدهای خطا را بشناسید و برخی از خرابی های جزئی را بر طرف و برای خطاهای مهم تر با افراد متخصص در این زمینه تماس گرفت.

مهم ترین کدهای خطا و ارور یخچال فریزر کنوود
کدهای خطا و ارور E0 یخچال فریزر کنوود
معنای کد خطا E0
  • با خراب شدن سنسور فریزر کد خطا E0 نمایش داده میشود
راه حل کد خطا E0
  • در مرحله اول باید به طور کامل سنسور و اتصالات را بررسی کنید و در صورت نیاز تعمیر و یا با قطعه جدید جایگزین کنید. البته گاهی اوقات خرابی در مدار برد اصلی دستگاه می تواند منجر به بروز این دسته از ارورهای یخچال فریزر کنوود گردد که تعمیر آن کاملا تخصصی می باشد.
کدهای خطا و ارور E1 خچال فریزر کنوود
معنای کد خطا E1
  • در صوذت خراب شدن و ایجاد عیب در سنسور دیفراست این کد خطا نمایش داده میشود. علاوه بر نمایش کد خطا E1 روی صفحه نمایش، همچنین می توانید برفک و یخ را در یخچال مشاهده کنید که همگی نشان دهنده خرابی سنسور دیفراست می باشد.
راه حل کد خطا E1
  • برای بر طرف شدن این دسته از کدهای خطا و ارور یخچال فریزر کنوود لازم است سنسور دیفراست را کاملا بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

 

https://fapool.ir/file/75517/?ref=sbargh.ir

 

کد خطا E3 یخچال فریزر کنوود
معنای کد خطا E3
  • از دیگر کدهای یخچال فریزر کنوود که به مرور ممکن است با آن مواجه شوید، کد خطا E3 می باشد. این کد خطا به معنای خراب شدن سنسور بین یخچال و فریزر است. بین یخچال و فریزر نوعی سنسور قرار دارد که در واقع کانال ارتباطی این دو بخش می باشد.
ارورهای یخچال کنوود
راه حل کد خطا E3
  • بررسی سالم و یا معیوب بودن این سنسور کاملا تخصصی می باشد و بهتر است از افراد حرفه ای در تعمیر یخچال فریزر کنوود کمک و راهنمایی بگیرید.
کد خطا  E4 یخچال فریزر کنوود
معنای کد خطا E4
  • با سوختن هیتر المنت در سیستم دیفراست این کد خطا نمایش داده میشود.
راه حل کد خطا E4
  • هیتر المنت معیوب را باید با قطعه جدید جایگزین کنید.
کد خطا E8 یخچال فریزر کنوود
معنای کد خطا E8
  • با خراب شدن سنسور یخساز یخچال فریزر کنوود کد خطا E8 نمایش داده میشود.
ارورهای یخچال کنوود
راه حل کد خطا E8
  • در اغلب مواقع بخاطر بروز اشکال در مدار سنسور این کد نمایش داده میشود. مدار سنسور یخساز باید به طور کامل بررسی و مشکلات موجود بر طرف گردد. البته بر طرف شدن این کدهای خطا یخچال فریزر کنوود نیاز به داشتن تخصص و تجربه دارد. چون در برخی از مواقع حتی ممکن است نیاز به تعویض سیستم یخساز باشد.
کد خطا E9 یخچال فریزر کنوود
معنای کد خطا E9
  • در برخی از مواقع ممکن است یخ موجود در یخساز به طور کامل تخلیه نشود. در این شرایط ارور E9 بر روی صفحه نمایش یخچال فریزر نمایش داده میشود.
راه حل کد خطا E9
  • سیستم یخساز را به طور کامل بررسی و مدار و اتصالات موجود در آن را چک کنید. در صورت وجود مشکل سیستم را تعمیر و قطعات معیوب را با سالم تعویض نمایید. برای تعمیر این سیستم بهتر است به نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید کنوود مراجعه کنید.

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر کنوود نسبت به سایر برندها کمتر می باشد و اغلب نشان دهنده خرابی در سنسورهای سیستم می باشد.

ارورهای یخچال کنوود

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با ۳۰ سال سابقه کار مستمر، بیش از ۱۰ شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از ۴۰۰ تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

تلفن تماس : ۰۲۱۵۴۸۳۷

 

https://fapool.ir/file/62474/?ref=sbargh.ir

 


آموزش نقشه سیم کشی برق یخچال PDF

 

https://fapool.ir/file/41938/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/49656%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%b1-%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/50738/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/41918/?ref=sbargh.ir

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا