شرکتهای توزیع برق

راه‌اندازی مرکز جدید خدمات ویژه مشتریان در برق مشهد

برق مشهد, برق, اخبار برق, صنعت برق, وزارت نیرو, شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد, توزیع برق, خدمات ویژه مشتریان, سید حمیدرضا شریعت داودیبه‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت‌نیرو، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق مشهد با اشاره به مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز گفت: ارائه خدمات به‌صورت تلفنی به‌منظور حذف سفرهای زائد درون شهری، جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت مشتریان، مانیتورینگ درخواست‌های مشتریان، توسعه و ارتقای کیفیت خدمات، تحلیل شکایات، بررسی و نگهداری سوابق تماس‌ها و پاسخگویی تلفنی در ساعات غیر اداری از مهم‌ترین اهداف این مرکز محسوب می‌شود.
“سید حمیدرضا شریعت داودی” افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی در سال ۷۹ با سه نفر نیرو راه‌اندازی شد و در حال حاضر با هدف ارتقا و توسعه ارائه خدمات غیرحضوری و در راستای استراتژی شرکت، خدمات آن به شرکت تعرفه نیروی راهگستران سورین واگذار و از آبان ۹۷ نیز نیروها در محل جدید مستقر شدند.
وی ضمن معرفی این مرکز گفت: خدمات فروش و پس از فروش انشعاب، ثبت کیلووات ساعت اعلامی از سوی مشترکان، راهنمایی مشترکان، مشاوره و خدمات فروش انرژی و وصول مطالبات، خدمات مشترکان دیماندی و پیگیری‌های مربوطه و ثبت شکایات از جمله فعالیت‌های این مرکز است.
شریعت داودی ادامه داد: همگام با شرکت توزیع برق مشهد بر آن شدیم تا این مرکز نیز به اصول پاکتب۵S مزین شود، لذا با توجه به استقرار نظام۵S در کلیه سطوح شرکت، پیمانکار مربوطه با آگاهی از اصول و استانداردهای جاری در شرکت اقدام به پیاده سازی۵S در مرکز خدمات ویژه مشتریان نموده است.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق مشهد اظهار کرد: با توجه به حساسیت بالای این مرکز و با هدف رضایتمندی مشتریان، با همکاری دفتر نظارت بر خدمات مشترکان و دفتر فناوری اطلاعات و امور خدمات سیستم VOIP نصب و راه‌اندازی شده و مزایای آن شامل ضبط مکالمات کاربر، گزارش‌های عملکرد کاربر، اعلام کد کاربر به تماس گیرنده و نظرسنجی مردمی، تقسیم صحیح تماس‌ها به کاربران، پخش پیغام نوبت انتظار، ضبط و پخش اطلاع‌رسانی از جمله نحوه پیگیری تماس‌هایی که در ساعت غیر اداری می‌باشد.
شریعت داودی افزود: با هدف ارتقای سطح اطلاعات همکاران در این مرکز در جهت ارتقای سطح خدمات تعریف شده، دوره‌های آموزشی نحوه برقراری ارتباط تلفنی موفق، آئین‌نامه تکمیلی تعرفه‌های برق و فرآیندهای خدمات به مشتریان، مسائل مرتبط با واحد بازرسی و لوازم اندازه‌گیری و موارد مرتبط با بازدید و نصب انشعاب برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا