حوادث برق

دستگیری ۱۱ سارق کابل برق در بوشهر

سارق سیم و کابلفرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند سارقان کابل برق در دو شهرستان دشتی و دشتستان با ۶۷ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناوه با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.

سردار واعظی با اشاره دستگیری سارقان کابل برق، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و احشام در شهرستان‌های دشتی و دشتستان تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان با انجام تحقیقات میدانی شناسایی سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و انجام اقدامات فنی و پلیسی در نهایت هویت و محل اختفاء سارقان شناسایی شد.
واعظی با بیان اینکه ماموران در چهار عملیات جداگانه، ۱۱ نفر سارق را که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر کردند عنوان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶۷ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های دشتی و دشتستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: از افراد دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاش کشف و ۳ دستگاه خودروی سبک که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف شد.
وی از همکاری مردم با پلیس و مشارکت در برقراری و ارتقاء امنیت قدردانی کرد و خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا