تلویزیون

تلویزیون LED ایکس ویژن

x.vision
تلویزیون ال ای دی ۵۵ اینچ ایکس ویژن یک تلویزیون هوشمند از برند ایکس ویژن است که به تازگی وارد بازار شده است . این تلویزیون ایکس ویژن قابلیت و فنوری های متعددی دارد که به فروش ان بسیار زیاد افزوده است  .
در بین رقابت کمپانی ها بر سر تولید ال ای دی های با کیفیت تلویزیون ۴۳ اینچ ایکس ویژن یکی از بهترین ها انتخاب شده است .
قیمت تلویزیون ایکس ویژن نسبت به تلویزیون های همرده قیمت بالاتری دارد. خرید تلویزیون ایکس ویژن با این همه قابلیت برای هر فردی لذت بخش خواهد بود .
در این مرحله به معرفی طراحی این تلویزیون می پردازیم . هر فردی که برای خرید  تلویزیون اقدام می کند قطعا به طراحی ان توجه زیادی میکند چون طراحی یکی از مهم ترین ملاک های هر فرد برای خرید یک تلویزیون می باشد .این تلویزیون ایکس ویژن  هم دارای طراحی زیبایی می باشد .
خرید تلویزیون ایکس ویژن با این قابلیت ها هر فرد را راضی و خشنود می کند . این تلویزیون دارای کیفیت تصویر۴K ULTRA HD   می باشد همچنین رزولوشن این تلویزیون هم ۳۸۴۰x2160  می باشد که تصویری با وضوح بالا و بدون تاری در اختیار شما می گذارد .
این تلویزیون دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه میباشد که به شما امکان میدهد از هر جای منزل دید مناسبی نسبت به تلویزیون داشته باشید . شما نیز برای درک بهتر کیفیت تصویر ها میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید .
کیفیت تصویر ۴K چیست؟
کیفیت صدای هر تلویزیون در کنار کیفیت صدای خوب باید بدرخشد این تلویزیون نیز دارای کیفیت صدای بسیار مناسبی میباشد که در کنار کیفیت تصویر بسیار مناسب خود نمایی می کند . این کیفیت صدای بسیار مناسب می تواند لذت خرید تلویزیون را چند برابر کند .
یکی از مزیت های تلویزیون ایکس ویژن مدل ۵۵XTU615 سیستم عامل دستگاه می باشد. ایکس ویژن برای این محصول سیستم عامل اندروید را در نظر گرفته است این سیستم عامل که تقریبا بین تمام کاربران شناخته شده است امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد.
این تلویزیون داری پورت های ورودی غنی میباشد به طوری که این تلویزیون دارای ۳ پورت HDMI  که شما می توانید با اتصال کابل HDMI صدا و تصویر را با کیفیت و ضوح بالاتری در اختیار شما می گذارد.
همچنین این تلویزیون دارای ۲ پورت USB می باشد که می توانید فلش مموری و هارد اکسترنال (hard external)را متصل کنید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی می باشد که دیگر نیاز به خرید گیرنده دیجیتال مجزا نخواهید داشت.
تلویزیون ایکس ویژن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا