علمیراز ثروتمندان

ردیاب فرکانسی حرفه ای + نرم افزار ردیاب

ردیاب فرکانسی حرفه ای

نرم افزار ردیاب

 

 

جهت خرید کلیک کنید

 

 

آموزش گام به گام و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای

آموزش و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای به همراه آموزش تصویری تعداد صفحات: ۱۷

 

جهت خرید کلیک کنید

 

 

فهرست مطالب:

• ردیاب و شعاع زن فرکانسی چیست و معرفی چند ردیاب و شعاع زن فرکانسی .

• ردیاب دو نفره jeotara

• ردیاب فرکانسی ریفایندر

• Waveform generator

• آموزش نرم افزار ردیاب

• تنظیم فرکانس برای ردیابی

• روش ساخت آنتن

• نحوه اتصال دسته به گوشی

 

جهت خرید کلیک کنید

کلمات کلیدی  :

 

کتاب ساخت ردیاب فرکانسی

ساخت ردیاب فرکانسی با گوشی

اموزش ساخت ردیاب با النبی ماهواره
دانلود نرم افزار ردیاب شعاع زن اندروید
اموزش کار با ردیاب انتنی فرکانسی
آموزش ساخت ردیاب آنتنی
آموزش ساخت ردیاب آنتنی

****************************************

 

 

در واقع ، این اپلیکیشن  از سنسور مغناطیسی استفاده می کند که به شما امکان می دهد هر ماده فلزی نزدیک خود را تعیین و پیدا کنید. این برنامه به شما امکان می دهد تلفن همراه خود را به سادگی به یک دستگاه تشخیص فلز یا گنج یاب واقعی تبدیل کنید!

اشتباه نکنید این اپلیکیشن به هیچ وجه مشابه اپلیکیشن های سرگرمی فلزیاب موجود در گوگل پلی و بازار نبوده و کاملاً کاربردی و امتحان شده است.

این اپلیکیشن در خارج از کشور با قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش می رسد و به راحتی گوشی تلفن همراه شمارا به یک فلزیاب حرفه ای که دقیقا نقطه وجود فلز را برای شما مشخص کند، تبدیل می کند. این اپلیکیشن بسته به محیطی که در آن جستجو میکنید و بسته به مقدار فلز، توانایی تشخیص فلزات در فواصل ۱ و حتی تا دو متر را دارد.

با این برنامه باعث می شود تلفن شما قادر به تشخیص انواع مختلفی از فلزات گرانبها می باشد! این کار با دنبال کردن دامنه های میدان مغناطیسی زمین ، که از ۳۰ تا ۶۰ میکروتولار است تعیین می شود. بنابراین این برنامه ، هر اندازه گیری دیگری را به عنوان نشانه ای از وجود فعالیت فلزی غیرمعمول تعیین می کند. و  با ویژگی منحصر به فرد کالیبره کردن موجود در اپلیکیشن، اثر یون ها و یا بار مغناطیسی نا خواسته در ذرات خاک را از بین برده و دقیق ترین نتایج را ارائه می کند.

ربرای استفاده از آن ، باید اطمینان حاصل کنید که در نزدیکی هیچ تلویزیون ، رایانه یا هر وسیله الکترونیکی دیگری نیستید ، زیرا این امر باعث تداخل در خوانش سنسور مغناطیسی برنامه می شود.

 

برنامه ای منحصر به فرد است که توسط بخش فناوری سازمان ناسا ، تولید و پرداخته شده است . قابل نصب روی گوشی موبایل و تبلت با سیستم عامل اندروید است و هدف از تولید این اپلیکیشن ، ساپورت باستان شناسان آمریکا ، مصر و دیگر کشورها بوده که برای اولین بار در ایران ، به دست مردم عزیز ایران میرساند تا تحولی در گنجیابی مدرن به وجود آورده باشد . شاید خیلی از شما عزیزان تا به حال با چندین دستگاه مختلف فلزیابی ، ردیابی و غیره کار کرده باشید و این موضوع رو کاملا درک کرده اید که برای رسیدن به موفقیت باید مسیر و هدف جدیدی را مشخص کرد و در این راه از ابزار جدیدی هم استفاده کرد .

****************************************

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا