اخبار انجمن سیم و کابل

انجمن سیم و کابل

مطابق با تقویم آموزشی ارایه شده توسط انجمن صنفی کارفرمائی تولید کننده گان سیم و کابل ایران ، دوره آموزشی “استاندارد سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه‌ها IEC 17025(2017) توسط جناب آقای مهندس مستوفی در تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ و با حضور ۲۷ نفر از اعضای انجمن، در محل انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان سیم و کابل ایران تشکیل شد.

با توجه به بررسی نظرسنجی صورت گرفته در پایان دوره ،اکثر شرکت‌کنندگان که از مدیران آزمایشگاه های سیم و کابل و مدیران کنترل کیفی سیم و کابل بودند این دوره را مفید و بهره‌ور ارزیابی نمودند.

مهندس مستوفی

انجمن سیم و کابل

انجمن سیم و کابل

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    در استاندارد ۱۷۰۲۵ اگر بخواهیم در لیست تجهیزات خود تغییرات کوچک بدهیم آیا نیاز هست که بازنگری صورت بگیرد؟
    و اینکه بخواهیم وسیله ای را جایگزین کنیم آیا میتوانیم از همان کد مشخصه استفاده کنیم؟

    1. با سلام
      بستگی به تغییرات دارد برای مثال اگر گستره اندازه گیری یک تجهیز می خواهد تغییر یابد حتما بایستی این تغییرات در بازنگری اعمال شود. برای جایگزین کردن یک تجهیز بهتر است کد جدید تعریف شده و تجهیز قبلی به هر دلیلی کنار گذاشته شده با ذکر علت و برچسب معیوب یا بلا استفاده در محل تجهیزات معیوب و بلا استفاده نگهداری شود.
      با توجه به سوابق ممیزی در آزمایشگاه های ۱۷۰۲۵، ممیزان اداره تایید صلاحیت در بعضی موارد بصورت سلیقه ای برخورد می کنند و در موضوع مشخصی هر کدام نظرات متفاوتی می دهند.بنابراین بهتر است برای کوچکترین تغییرات در ساختار آزمایشگاه مستندات داشته باشیم.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا