شرکتهای توزیع برق

احداث یادمانهای دفاع مقدس، یادآوری به جاماندگان قافله جنگ و جهاد است

برق،اخبار برق،صنعت برق،توزیع برق،شرکت توزیع نیروی برق استان تهران،یادمانهای دفاع مقدس،یعقوب مرادی،مشاور وزیر نیرو،توزیع برق تهرانیعقوب مرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از خدمات و تلاشهای تیموری مدیر عامل این شرکت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه همکاری در خصوص احداث یادمان شهدای صنعت آب و برق در بهشت زهرای تهران قدردانی کرد.

در این مراسم مشاور وزیر نیرو با اشاره به جانفشانی ها و تلاش های خالصانه کارکنان وزارت نیرو در ایام دفاع مقدس در تامین آب و برق و ارائه خدمات مهندسی رزمی،گفت: با مروری در تاریخ دفاع مقدس درمی یابیم که ایثارگران وزارت نیرو همپا با نیروهای ارتش و سپاه، سهمی در خور توجه در انجام فعالیت های مهندسی رزمی را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: پس از واقعه کربلا، افشاگری ها و روشنگری های حضرت زینب (س) موجب شد تا ابعاد نهضت حسینی بر همگان آشکار شود و عاشورا زنده بماند و به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ بنابراین همه ما موظف هستیم که در حفظ و نشر مجاهدتها و ایثارگری های فرزندان این آب و خاک در طی هشت سال جنگ تحمیلی با تمام توان بکوشیم.

مرادی ضمن تشریح فعالیت های امور ایثارگران وزارت نیرو تصریح کرد: یکی از مهمترین فعالیت های این امور طراحی تندیس ها و یادمان های دفاع مقدس با هدف انتقال پیام ها، مفاهیم و ارزش ها است و در سال جاری به حول و قوه الهی توانستیم یادمان شهدای صنعت آب و برق را در بهشت زهرای تهران افتتاح نماییم که جا دارد از همکاری صمیمانه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در افتتاح این یادمان قدردانی کنیم.

در ادامه ایمن مراسم مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران طی سخنانی  حفظ نام و یاد شهدا را وظیفه هر ایرانی دانست و گفت: شهیدان به خاک افتادند تا ما همواره بایستیم؛ لذا باید وارث خوبی در جهت  صیانت از دستاوردهایشان باشیم.

تیموری با اشاره به آیه ۵۵ سوره ذاریات افزود: بی تردید تذکر همواره برای مومنین مفید است و احداث یادمانهای دفاع مقدس و تندیس شهدا در اماکن مختلف همواره تذکری به جاماندگان قافله جنگ و جهاد است تا با توجه به معارف قرآنی و سیره نبوی از مسیر درست منحرف نشویم.

در پایان این مراسم مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اهدای یک جلد کلام ا… مجید از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تجلیل به عمل آورد.

یادآوری می شود یادمان شهدای صنعت آب و برق در دومین روز از هفته دولت در سال جاری با حضور وزیر نیرو و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بهشت زهرا رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا