انجام تمامی خدمات توزیع برق قم الکترونیکی شد/ ارائه غیرحضوری خدمات شرکت از ابتدای دیماه امکانپذیر خواهد بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو ، مهدی آهنینپنجه در جلسه کارگروه “میز خدمت” بر لزوم خدمت رسانی سریع و به موقع به مردم تاکید کرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان قم از امروز شنبه، اول دیماه سال جاری تمامی خدمات شناسنامهدار و مورد تاکید شرکت توانیر را از طریق پورتال این شرکت به نشانیwww.qepd.co.ir ارایه خواهد کرد.
وی در ادامه یادآور شد: شرکت توزیع برق استان قم طبق برنامه و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت توانیر از ابتدای تیرماه امسال اقدام به استقرار “میزخدمت حضوری” کرده است و با رفع نواقص و تامین زیرساختهای لازم از ابتدای دی ماه سال جاری، ارایه کلیه خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق پورتال این شرکت فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه به تعامل و نقش همکاری دفاتر ارایه خدمات پیشخوان دولت و دیگر مراکز ارتباطی در جهت الکترونیکی شدن فعالیتها در کنار سامانه ارایه خدمات غیرحضوری این شرکت (۳۱۲۱ )اشاره و تصریح کرد: برای استقبال عموم مردم به استفاده از میز خدمت غیر حضوری و انجام الکترونیکی درخواستهای مردمی و کاهش مراجعات ارباب رجوع نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است.