اخبار عمومی

۲ روش جدید برای دانلود و ذخیره ویدیو از یوتیوب

علاوه بر مشکل فیلتر بودن یوتیوب در ایران عدم امکان تماشای آفلاین ویدیو ها است و شما مجبور هستید با هر بار نیاز به ویدیو، اینترنت خود را فعال کنید و به اصطلاح مجددا ویدیو را بارگیری کنید. با توجه به هزینه زیاد اینترنت در ایران و سرعت پایین آن کاری غیر منطقی و بدون صرفه به نظر می رسد.

یک راه حل برای این مشکل وجود دارد، با یک سری ترفند می توانید ویدیو های موجود در یوتیوب را دانلود کنید و برای همیشه در کامپیوتر، موبایل و تبلت خود ذخیره کنید و بار ها بدون نیاز به دانلود مجدد ویدیو را مشاهده و آرشیو کنید.

در این مقاله با ۲ روش دانلود فیلم از یوتیوب را با هم مرور می کنیم و به شما این اطمینان را می دهیم که با راه کار های زیر بدون هیچ مشکلی ویدئو را از YouTube دانلود کنید. با دنیای صنعت برق همراه باشید.

دانلود فیلم از یوتیوب به کمک سایت savefrom

امروزه تعداد زیادی سایت وجود دارند که شما با به اشتراک گذاشتن لینک یوتیوب ویدیو در آن سایت ها می توانید ویدئو مد نظرتان را دانلود کنید.

اما چرا ما سایت savefrom را انتخاب کردیم؟ مهم ترین دلیل این است که این سایت در ایران قابل استفاده است و هم چنین شما می توانید در این سایت ویدیو خود را با فرمت ها و کیفیت های مختلف از این سایت دانلود کنید که امکان بسیار جالبی است.

در مرحله اول باید لینک ویدیویی که می خواهید دانلود کنید را address bar مرورگر خود کپی کنید، اگر از کاربران مرورگر کروم هستید با زدن کلید ترکیبی CTRL+L آدرس ویدیوتان را انتخاب و بعد از آن با زدن کلید ترکیبی CTRL+C آن را کپی کنید.

نکته: لینک ویدیو شما باید چیزی شبیه به https://www.youtube.com/watch?v=n-LmiaBxmzA باشد.

پس از انجام مراحل بالا وارد سایت savefrom.net شوید و آدرس ویدئو را در باکس «Just insert a link» جای گذاری کنید و منتظر بمانید.

دانلود ویدیو از یوتیوب
دانلود ویدیو از یوتیوب با سایت savefrom.net

پس از paste کردن آدرس ویدیو، سایت پیشنهاد می کند که اپلیکیشن آن ها را دانلود کنید ولی پیشنهاد ما این است که بر روی لینک «download video in browser» که با رنگ قرمز در تصویر بالا مشخص شده است کلیک کنید. با انتخاب این گزینه شما درخواست می کنید که لینک دانلود را درون همین صفحه در اختیار شما بگذارد.

انتخاب کیفیت ویدیو جهت دانلود از یوتیوب
انتخاب کیفیت ویدیو جهت دانلود از یوتیوب

با توجه به نیاز خود می توانید ویدیو را با کیفیت مد نظرتان را دانلود کنید. کافیست یکی از گزینه های موجود را انتخاب و سپس بر روی دکمه Download کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب در تلگرام

خوشبختانه با وجود شبکه های اجتماعی مثل تلگرام کلی در وقت مردم صرفه جویی می شود به عنوان مثال شما می توانید به کمک ربات @SaveVideoBot ویدیوهای مد نظرتان را از یوتیوب در تلگرام دانلود کنید!

برای این کار ابتدا ربات SaveVideoBot را در تلگرام استارت کنید، برای این کار می توانید در ابتدا عینا کلمه @SaveVideoBot را به یکی از دوستان خود ارسال کنید و سپس بر روی آن کلیک کنید و وارد محیط ربات شوید.

آموزش دانلود ویدیو یوتیوب در تلگرام
محیط استفاده از ربات savevideobot در تلگرام

لینک ویدیویی که می خواهید از یوتیوب دانلود شود را برای ربات ارسال کنید و منتظر باشید تا چیزی شبیه تصویر بالا برای شما نمایش داده شود. پس از دریافت پیام از ربات با توجه به نیاز خود بر روی کیفیتی که می خواهید کلیک کنید تا ویدیو برای شما ارسال شود.

نکته: این ربات ویدیوهایی که حجم آن ها کمتر از ۵۰ مگابایت باشد را برای شما ارسال می کند و اگر ویدیو بالای ۵۰ مگابایت باشد شما را به وب سایت ربات انتقال می دهد و باید روی لینک ویدیو کلیک کنید تا دانلود آن آغاز شود. البته این لازم به ذکر است که ما نتوانستیم از طریق سایت SaveVideoBot ویدیو ای دانلود کنیم ولی شما امتحان کنید شاید برای شما کار کرد و خوشحال می شویم تجربه خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:  آموزش راه اندازی VPN روی اندروید، iOS و ویندوز

با استفاده از روش هایی که در بالا گفتیم به راحتی می توانید ویدیو را از یوتیوب دانلود کنید و ذخیره کنید، حالا با روشی که در ادامه خدمتتان عرض می کنیم  می توانید فقط صدای ویدیو را از یوتیوب دانلود کنید! جالب است، نه؟ پس همراه ما باشید.

دانلود صدای ویدیو از یوتیوب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال تماشای یک سخنرانی در یوتیوب هستید و یا یک موزیک ویدیو را در یوتیوب تماشا می کنید یا یک فایل آموزشی را تماشا می کنید که صدای آن مهم تر از تصویر آن است. به کمک این آموزش می توانید به جای دانلود آن فیلم از یوتیوب فقط صدای روی ویدیو را دانلود کنید.

ابتدا با کلیک بر روی listentoyoutube.com وارد سایت شوید و همانند آموزش های بالا لینک ویدیو یوتیوب را از Address Bar مرورگر خود کپی کنید و در باکس «Paste the YouTube URL here» جای گذاری کنید و بر روی دکمه Go کلیک کنید.

دانلود صدای فیلم در یوتیوب
دانلود صدای ویدیو از یوتیوب

تبدیل ویدیو به صدا MP3 یوتیوب

در ادامه منتظر باشید تا فرایند تبدیل ویدیو به صدا انجام شود و پس از پایان کار بر روی Click HERE to get your download link کلیک کنید تا لینک دانلود فایل شما آماده شود.

ساخت لینک دانلود مستقیم فایل صوتی ویدیو
ساخت لینک دانلود مستقیم فایل صوتی ویدیو

نکته: ممکن از با کلیک بر روی این لینک یک سری صفحات پاپ‌آپ تبلیغاتی مزاحم نیز باز شوند، پیشنهاد می شود بلافاصله بعد از باز شدن صفحات اضافه آن ها را ببندید.

در نهایت چیزی شبیه به تصویر پایین برای شما نمایان می شود و می توانید با کلیک بر روی دکمه Download MP3 فایل صوتی ویدیویی که در یوتیوب تماشا کرده بودید را دانلود کنید و در هر جایی که خواستید به آن گوش دهید.

با کمک این آموزش صدای ویدیو های یوتیوب را می توانید دانلود کنید
دانلود صدای ویدیو از یوتیوب

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا