اخبار انجمن سیم و کابل

کلاس کاربرد های جدید پلیمرها در صنعت سیم و کابل

پلیمر سیم و کابل

احتراما به استحضار می رساند ، انجمن در پی برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی و به منظور ارتقاء سطح دانش فنی اعضاء خود مبادرت به تشکیل دوره آموزشی با عنوان ” کاربرد های جدید پلیمرها در صنعت سیم و کابل” نموده است.

لذا از آن مقام محترم تقاضا می گردد در صورت تمایل حداکثر ۲ نفر از اعضای شرکت کننده در کلاس را با ذکر سمت ، نام پدر ، شماره شناسنامه و همراه داشتن یک قطعه عکس جهت صدور گواهی نامه ، حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۸/۲۷ اعلام فرمائید.

 

 

پلیمر سیم و کابل

ضمنا یادآور می شود دوره مذکور رایگان و به مدت یک روز در تاریخ ۹۸/۰۸/۲۹ روز چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح توسط استاد گرامی” جناب آقای مهندس معتضدی “در محل انجمن واقع در تهران – خیابان مفتح جنوبی – خیابان سمیه – کوچه مژدهی – پلاک ۴ – طبقه اول – زنگ دوم برگزار می شود.

تلفن : ۸۸۳۲۶۰۶۹

منبع : انجمن صنفی تولید کننده گان سیم و کابل ایران


آشنائی با مواد پلیمری (فوم – fome)

پلی استایرن، پلی یورتان ، فنلیک،اوره فرمالدئیک ، پلی وینیل کلراید ، الکل –فرمالدئید ،موادی هستند که بسته به نوع کاربردشان از آنها فوم می سازند.

به منظور کاهش تحرک سیالات و دانسیته مواد و استحکام بهتر با تزریق یک فاز گازی در آنها فوم می سازند که برای موارد مختلف  در صنایع  گوناگون به کار می رود.

پلیمرهای که در ساخت فوم استفاده می شود به طور کلی دو دسته گرما نرم و گرما سخت تقسیم می شود به این منظور بسته به نوع پلیمر به کار رفته در فوم نحوه تولید آنها متفاوت است آنچه برای فوم های مختلف اهمیت دارد  نوع پلیمر و گازی است که در آن تزریق می شود.

پلی استایرن، پلی یورتان ، فنلیک،اوره فرمالدئیک ، پلی وینیل کلراید وینیل، الکل –فرمالدئید ،موادی هستند که بسته به نوع کاربردشان از آنها فوم می سازند

موارد استفاده فوه ها:

۱- بسته بندی

۲- کاهش احتراق

۳- فیلتراسیون

۴- جاذب صوت وشوک

۵- زیرسازی

 

آشنائی با مواد پلیمری (فوم – Fome)

 

https://fapool.ir/file/55704/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/52910/?ref=sbargh.ir

https://fapool.ir/file/51570/?ref=sbargh.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا