کدبانو

طرز تهیه پاناکوتا انبه یک دسر خوش طعم و محبوب

پاناکوتا انبه از انواع دسرهای خوشمزه و معروف ایتالیایی است که با روش های مختلفی تهیه می شود و شما می توانید این دسر خوشمزه را برای پذیرایی از مهمان هایتان در منزل به راحتی تهیه کنید. در طرز تهیه پاناکوتا انبه از ژله انبه و انبه و شیر و شکر استفاده می شود. 

پاناکوتا انار و پاناکوتا زعفرانی و پاناکوتا شکلاتی و پاناکوتا انبه از روش های مختلف برای طرز تهیه دسر پاناکوتا هستند و بهتر است کدبانوهای عزیز با توجه به ذائقه افراد خانواده دسر پاناکوتا را در منزل تهیه نمایند.

طرز تهیه پاناکوتا انبه

مواد لازم

  • انبه : یک عدد
  • ژله انبه : یک بسته
  • شیر : نصف لیوان
  • شکر : سه قاشق غذاخوری

طرز تهیه پاناکوتا انبه

برای تهیه پاناکوتا انبه ابتدا ژله انبه را با ۱.۵ لیوان آبجوش به خوبی مخلوط کنید و هم بزنید تا پودر ژله حل شود سپس پودر ژله را در مکانی مناسب قرار دهید تا خنک شود. در مرحله بعدی طرز تهیه پاناکوتا انبه پوست انبه را بگیرید و آن را خرد کنید.

خرد کردن انبه

انبه را با شیر و شکر مخلوط و میکس کنید.

میکس کردن انبه دستور تهیه پاناکوتای انبه

بعد از خنک شدن ژله مخلوط شیر انبه را به آن بیفزایید و همه مواد دسر را با یکدیگر به خوبی ترکیب نمایید.

مخلوط انبه و شیر
قالب بزرگ یا قالب های تک نفره بزرگ را مرطوب کنید و به مدت ۱ دقیقه درون فریزر قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده قالب را از درون فریزر بیرون آورید و چرب کنید سپس مایه دسر پاناکوتا را درون قالب بریزید و قالب را به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال قرار دهید تا دسر به خوبی ببندد.

دسر پاناکوتا انبه

بعد از مدت زمان ذکر شده دسر را از درون یخچال بیرون آورید و این دسر را به زیبایی تزیین کنید.

دسر پاناکوتا انبه تزیین پاناکوتا انبه
دسر پاناکوتا انبه دسری ساده و لذیذ است و اگر شما تمایل دارید دسری خوشمزه و در عین حال راحت را در منزل تهیه کنید بهتر است از دستور تهیه پاناکوتا انبه غافل نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا