ضرورت توسعه میزخدمت الکترونیکی و حضوری دراستان کرمانشاه
به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه واحد خدمت در ابتدای در ورودی شرکت مستقر می شود و ارباب رجوع پس از مراجعه به مسئول آن در محل انتظار مستقر می شوند، گفت: ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواست های مراجعین، انجام درخواست های متقاضیان و … از جمله شرح وظایف مسئول این واحد می باشد.
وی هدف از راه اندازی میز خدمت را تکریم ارباب رجوع، تسریع در کار ها و راهنمایی مراجعان عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه میز خدمت الکترونیکی و حضوری در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای ارائه خدمات یکپارچه و بدون مراجعات زاید و قابل رهگیری و جلوگیری از سرگردانی مردم در واحد های اداری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه همزمان با ارائه این خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت نسبت به توسعه خدمات قابل ارائه به مردم از طریق سایت اینترنتی تحت عنوان خدمات الکترونیکی اقدام کرده و همشهریان می توانند بدون مراجعه حضوری و با صرفه جویی در وقت خویش برخی از خدمات مورد نیاز خود را بصورت الکترونیکی انجام دهند.
مهندس مرادی مجد در جمع همکاران جوانرود اذعان داشت: بیشترین تعداد مراجعات و اقدامات در حوزه فروش و خدمات مشترکین است که نشان دهنده لزوم تلاش مضاعف در این حوزه می باشد. وی در ادامه با توجه به تعداد درخواست های زیادی که در حوزه خدمات مشترکین وجود دارد، بیان کرد: با وجود در خواست های متعدد در این حوزه برنامه ریزی ها و اهداف آینده باید به گونه ای باشد که سعی در هموار کردن و برطرف کردن مشکلات مذکور و ارائه خدمات با کیفیت غیرحضوری به مشترکین برق باشیم. به طوری که با برنامه ریزی استراتژیک این شرکت تا افق سال ۱۴۰۴ همه خدمات باید به صورت غیرحضوری و با کیفیت به مشترکین ارائه شود.