ورزشی

شکست قطر در مقابل ایران

واکنش رسانه‌های دوحه به شکست میزبان جام جهانی

شش ماه برنامه ریزی برای آماده سازی در راه جام ملت های آسیا با شکست مقابل ایران بسته شد تا میزبان جام جهانی آتی با کامی تلخ راهی امارات شود.

به گزارش “دنیای صنعت برق”، شب گذشته پرونده بازی های تدارکاتی قطر در برنامه شش ماه آماده سازی برای جام ملت های آسیا با شکست برابر ایران بسته شد. این جدال که به درخواست کی روش و سانچس اسپانیایی به دور از چشم همگان برگزار شد در نهایت با نتیجه ۲-۱ به  سود مهمان به پایان رسید تا واکنش امروز رسانه های دوحه به این باخت و روند آماده سازی عنابی ها جالب توجه باشد.

روزنامه استاد الدوحه با تیتر درشت “شکست حسن ختام بازی های تدارکاتی” نوشت:«۱۲ بازی دوستانه در پنج اردوی متوالی داخلی و برون مرزی مقابل (عراق، سوریه، چین، فلسطین، ازبکستان، اکوادور، سوئیس، ایسلند، اردن، قرقیزستان، الجزایر، ایران) با هفت برد، دو تساوی و سه شکست برای عنابی ها توام شد تا میزبان جام جهانی راهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ شود. با این روند آماده سازی بسیاری به نتایج قطر در امارات دل بسته اند تا میزبان آتی جام جهانی نیز خودی در قاره کهن نشان بدهد».

 

روزنامه الشرق به شکست مقابل ایران اشاره کرد و مدعی شد سال ۲۰۱۸ برای قطر سالی طلایی بود. این روزنامه به پیش بینی ژاوی اشاره و مدعی شد مهندس اسپانیایی قطر را قهرمان جام ملت های ۲۰۱۹ دانسته است.

 

العرب هم درست مثل الشرق به جمع بندی کلی ورزش قطر در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد و در این بین گزارشی نیز از بازی تدارکاتی عنابی ها با ایران منتشر کرد. این روزنامه  نوشت:« شکست برابر ایران می تواند بزرگ ترین درس و تجربه برای قطر در آستانه ورود به امارات باشد». این روزنامه در ادامه به انتشار گزارشی از ورود تیم های باشگاهی مطرح اروپا به دوحه جای تیم های ملی آسیایی پرداخت.

 

الوطن باز هم در مورد بازی دیشب عنابی ها مقابل ایران پرداخت و تیتر زد”آزمون سخت”. البته این روزنامه در صفحات داخلی گزارش های مفصلی از حواشی و متن بازی دیروز منتشر کرد و مدعی شد سانچس و شاگردانش با درس های بزرگی که از مصاف با ایران به عنوان مدعی اول قهرمانی گرفتند گام به جام ملت های آسیا خواهند گذاشت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا