آزموننمونه سوال

دانلود فایل خلاصه جامع و کامل روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری منبع اختصاصی جدید آزمون استخدامی آموزش و پرورش PDF

خلاصه روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری

 منبع اختصاصی جدید 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش PDF 

 شامل محتوای بروز و جدید

 در ۳۵۰ صفحه پی دی اف pdf شامل موضوعات جدید و بروز در حیطه روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل آموزگار – دبیر و هنرآموز سال ۱۴۰۳ خلاصه کتاب های راهنمای معلم مفاهیم پایه متون. خلاصه روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری جزوه ای غنی از مطالب جدید و استاندارد که می تواند در مدت زمان کم برای داوطلبین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آموزگاری، آموزگار استثنایی، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ بسیار مفید باشد.

مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل آموزگار – دبیر و هنرآموز سال ۱۴۰۳

 

خلاصه روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری

خلاصه روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری منبع اختصاصی جدید آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای رشته شغل های آموزگاری آموزگار استثنایی دبیری و هنرآموز  می باشد که طبق سرفصل اعلام شده در دفترچه راهنمای سازمان سنجش سال ۱۴۰۳ شامل مباحث زیر می باشد:

روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری با تاکید بر محور: تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط، گروه بندی و مراحل شناسایی و تشخیص دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری، روشهای درمانی و رفع مشکلات آموزشی. در ابتدای جزوه خلاصه شده روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری از مفاهیم و اصطلاحات رشد مطالبی ارایه گردیده و در ادامه با ورود به موضوع اختلالات یادگیری و ناتوئانی یادگیری تعاریف و اصطلاحات آن حیطه مطرح گردیده است سپس در خصوص گروه بندی و مراحل شناسایی و تشخیص دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری، روش های درمانی و حل مشکلات آموزشی دانش آموزان اختلال یادگیری یا دچار ناتوانی یادگیری صحبت گردیده است. در نهایت می توان گفت جزوه خلاصه روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری در دو بخش کلی روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری در ۳۵۰ صفحه پی دی اف pdf مطالب ارزشمندی از منبع اختصاصی جدید آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ برای شرکت کنندگان در  رشته شغل های آموزگاری، آموزگار استثنایی، دبیری و هنرآموز محسوب می شود.

دانلود فایل با لینک مستقیم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا