شرکتهای توزیع برق

انتصاب رستگار احمدی به عنوان مدیر جدید توزیع برق مهاباد

بنابراین گزارش رستگار احمدی مدیر اسبق برق سردشت به عنوان مدیر جدید توزیع برق مهاباد منصوب شد.

مدیر جدید توزیع برق مهاباد،شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی،اکبر حسن بکلو،رستگار احمدی،انتصاب در برق

اکبر حسن بکلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ رشید فیض اله بیگی مدیر اسبق مهاباد، گفت: ایشان از جمله مدیران کوشا و زحمتکش صنعت برق استان هستند و در طول دوران مدیریتشان، شاخص های ارزیابی در برق مهاباد، رشد خوبی داشته است و به لحاظ پیگیری امورات و خدمت شبانه روزی یکی از مدیران سرآمد شرکت هستند و به عنوان مدیر دفتر کنترل و پروژه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی عملکرد رستگار احمدی را در برق سردشت ارزشمند ارزشیابی کرد و افزود: در مدیریت توزیع برق مهاباد از ایشان انتظار می رود بیش از پیش تلاش نمایند و شاخص ها را همچنان بهبود بخشند.

حسن بکلو در خصوص ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم فهیم و با فرهنگ مهاباد ابراز داشت: پس از تامین اعتبار لازم، در بخش خلیفان، نسبت به راه اندازی پست فوق توزیع اقدام خواهیم کرد همچنین تعداد ۳ فیدر در پست مهاباد احداث شده و در مرحله اجراست که اجرای این موارد، تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی مشترکین مهاباد خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای فصل سرما که با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه با بارش نزولات آسمانی همراه خواهد بود، از صبر و شکیبایی مردم استان در تابستان سالجاری قدردانی نمود و عنوان کرد: در تابستان ۹۷ ناگزیر از اعمال مدیریت اضطراری بار بودیم که با همراهی مشترکین استان، پیک بار را به خوبی پشت سر نهادیم.

ایشان با اعلام اینکه صنعت برق یک صنعت پویاست، تصریح کرد: خدمت در صنعت برق موجب افتخار است و باید در خدمت به خلق خدا بکوشیم و بر این خدمت ببالیم.

در این مراسم معاون فرماندار مهاباد و مدیران اسبق و فعلی برق مهاباد نیز به ارائه سخنانی پرداختند.

در خاتمه این مراسم از زحمات رشید فیض اله بیگی مدیر اسبق برق مهاباد تجلیل و حکم انتصاب رستگار احمدی به عنوان مدیر جدید برق مهاباد اهدا شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا