اخبار صنعت برق

التماس دعای مردم چند روستای خاش از مسئولین

خاش

‌فرماندار شهرستان خاش گفت: پاسخگویی به مطالبات مردمی و رسیدگی به مشکلات آنان در حوزه های مختلف از وظایف مهم مسئولان است‌.

‌به گزارش ایسنا-‌ حمیدالدین یوسفی در دیدار با اقشار مختلف مردم روستایی بخش مرکزی خاش بیان کرد: بهره گرفتن از ظرفیت ها و تلاش برای کاهش دادن مشکلات و آسیب ها باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افراد خلاق و سخت کوش در روستاها سبب ارتقای شاخص‌های نشاط اجتماعی می شود‌.

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس ‌هم گفت: در دولت نگاه ارزشمندی برای کمک به اقشار نیازمند و بویژه روستائیان و عشایر وجود دارد که امیدواریم با پیگیری های مستمر بتوانیم خدمات شایسته ای به جامعه هدف ارائه دهیم .

فرماندار خاش، به همراه نماینده مردم در مجلس و شماری از مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان از روستای کلکلی و روستاهای حسین آباد گرساز، شهرک پیمان، میرزاباد، صمد آباد، سید آباد، رحمت آباد، مهرآباد، مهربان و کلکلی در بخش مرکزی خاش بازدید و با اقشار مختلف مردم و شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین مناطق یاد شده دیدار و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند .

مردم روستایی با طرح مشکلات خود، خواهان توجه مسئولان به نیازهایشان شدند که از سوی فرماندار و مسئولان خاش برای پیگیری و حل مسائل قول مساعدت داده شد‌.

به گزارش ایسنا، مشکلات عمده آلودگی زیست محیطی کوره ها و کارخانه سیمان و عدم پرداخت و کمک از کارخانه و کوره ها به دهیاران بود که فرماندار شهرستان خاش تاکید کرد: باید عوارض را مسئولان کارخانه و کوره داران پرداخت کنند تا برخی مشکلات را پوشش بدهند‌.

مشکل روشنایی معابر از دیگر موارد و درخواست های مردم بود که مدیر اداره برق قول رفع مشکلات را داد‌.

از دیگر مشکلات و دغدغه های مردم روستای کلکلی احداث سالن ورزشی بود که ده سال پیش کلنگش زده شده و کار نشده لذا مسئولان قول مساعدت و پیگیری دادند‌.

کمبود اعتبار دهیاری‌ها از دیگر مباحث مطرح شده بود که مقرر شد از طریق استانداری پیگیری بشود و نیز مقرر گردید هزینه کارگری کوره ها مشخص بشود چون کارگران معترض دستمزد بودند.

مشکل مدرسه متوسطه اول از دیگر درخواست های مردم بود که مقرر شد روستاهای اطراف از مدرسه کلکلی استفاده کنند‌.

از مطالبات دیگر مردم تلاش برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و فرسودگی شبکه بود که فرماندار قول طرح در کمیته برنامه ریزی را داد‌.

مدیران جهاد کشاورزی و محیط زیست هم قول اجرای آبیاری تحت فشار و احداث جاده مزارع و قول پیگیری برای کاهش آلودگی کوره ها را دادند‌.

ساخت منزل برای افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی از دیگر درخواست های مردم مناطق یاد شده بود که در نهایت نماینده مردم خاش در مجلس به همراه فرماندار از مردم کلکلی و شورا و دهیار روستا که با همت و اراده و توان خودشان مجتمع تفریحی پارک و ورزشگاه احداث و سیمای روستا را زیبا ساختند، تقدیر و تشکر کردند.

دنیای صنعت برق

دنیای صنعت برق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا