اخبار عمومی

لذت داشتن اتاق کودک هوشمند در خانه هوشمند!!!


هوشمند, خانه هوشمند, هوشمند سازی ساختمان, هوشمند سازی, هوشمند سازی منازل, تعریف هوشمند سازی, اتاق کودک هوشمند

برای بیشتر والدین خصوصا جوان ترها و آنهایی که برای اولین بار است که روزهای سخت و پردردسر و در عین حال لذت بخش بچه داری را تجربه می کنند داشتن یک دستیار مجازی هوشمند یک آرزو و رویای بزرگ است که با داشتن یک خانه هوشمند می توان به این آرزو دست یافت . اتاق هوشمند کودک به این معنا می باشد که کودک در اتاقش توسط دوربین های تحت شبکه – کنترل قابل مشاهده باشد و همچنین شرایط دمایی اتاق کودک- استفاده از دربهای سنسوردار و …. از جمله موارد دیگری است که میتواند امنیت را برای کودک و آرامش و راحتی را برای والدین به ارمغان بیاورد.

هوشمند, خانه هوشمند, هوشمند سازی ساختمان, هوشمند سازی, هوشمند سازی منازل, تعریف هوشمند سازی, اتاق کودک هوشمند

مانیتورهای WIFI هوشمند کودک در چند سال اخیر عضو اصلی فهرست خرید والدین  برای اتاق کودک هوشمند خود شده است. مشاهده تصاویر زنده کودک سناریویی بسیار جذاب و کاربردی در یک خانه هوشمند است و این امکان را ایجاد میکند که در خانه یا حتی زمانی که بیرون از خانه به سر میبرید حالت های مختلف کودک خود را با استفاده از تصاویری که توسط دوربین های IP (تحت شبکه) بر روی لب تاب یا گوشی های هوشمند شما ارسال میگردد تحت نظر داشته باشید.

  • سنسورهای امنیتی درب و پنجره اتاق کودک هوشمند

مزایای اتاق هوشمند کودک چیست ؟ و یا سنسورهای امنیتی درب و پنجره در اتاق کودک هوشمند در یک خانه هوشمند چه کاربریدی داند؟ مهمترین دغدغه والدین بحث امنیت کودک می باشد. در زمان استراحت والدین یا زمانی که مشغول کاری هستند و یا زمانی که برای مدتی کوتاه مجبور به ترک خانه می شوند نگرانی از خروج کودک از طریق درب هاو   پنجره ها شرایط روحی نامناسبی را برای والدین ایجاد می کند. اطلاع رسانی به والدین در این شرایط از طریق سنسورهای نصب شده بر این وسایل امنیت کودک و آرامش والدین را در پی خواهد داشت.

  • هوشمند سازی اتاق کودک با کنترل سیستم سرمایش و گرمایش

استفاده از ترموستات های هوشمند در یک ساختمان هوشمند بخصوص اتاق کودک هوشمند ایجاد محیطی دلپذیر و مطلوب را برای شما و کودک دلبندتان فراهم خواهد کرد. کودک تازه متولد شده بدن غیرمقاوم تری نسبت به شرایط دمایی دارد و بسیاری از متخصصین معتقدند که یکی از عوامل سندرم مرگ ناگهانی کودک افزایش درجه حرارت محیط است. با استفاده از ترموستات های هوشمند در یک اتاق کودک هوشمند خواب راحت تری را برای کودک خود فراهم کنید.

  • اتاق هوشمند قصه گو با پخش موسیقی برای کودک

از دیگر سناریوهای جذاب خانه هوشمند قصه گویی است. امروزه با توجه به مشغله های زیاد والدین وجود دستگاهی که بتواند امکان قصه گویی و پخش برنامه ها و موزیک مورد علاقه کودکشان را در زمانی که والدین امکان رسیدگی و توجه به کودک خود را ندارد ایجاد کند بسیار کاربردی و مفید است. امکان پخش لالایی در یک اتاق کودک هوشمند و کنترل از راه دور این برنامه ها توسط والدین میتواند آرامش خیال دوچندان  ایجاد کند.

مطالب مرتبط :

خانه هوشمند با انرژی تجدید پذیر راهی برای نجات ذخایر زمین
لذت داشتن اتاق کودک هوشمند در خانه هوشمند!!!
رستوران هوشمند جذابیت برای مشتری، راحتی برای کارکنان
راهکارهای هوشمند سازی بیمارستان (قسمت اول)
راهکارها و مزایای هوشمندسازی بیمارستان (قسمت دوم)
کنترل روشنایی در خانه هوشمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی
شهر هوشمند آینده زندگی بر روی کره خاکی – خانه هوشمند
ساختمان هوشمند
آبیاری باغچه در خانه هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا