اخبار صنعت برق

وب‌سایت‌های برتر صنعت آب و برق کشور معرفی شد

وب سایتهای برتر صنعت آب و برق به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو با بیان اینکه نتایج ارزیابی این دوره بر اساس معیارهای ۱۲۰ گانه ارزیابی جایگاه‌های الکترونیکی شرکت‌های زیرمجموعه انجام شده است، گفت: خدمات الکترونیکی و کامل بودن فرایندهای مربوطه بر پایه فرم‌های الکترونیکی از جمله معیارهای شاخص ارزیابی وب‌سایت‌ها در این دوره به‌شمار می‌آید.
“شهریار زند” افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده توسط کارگروه تخصصی دفتر فناوری اطلاعات وزارت نیرو، از گروه شرکت‌های مادرتخصصی یک شرکت و از زیرسایت‌های حوزه ستادی نیز سه سایت به عنوان سایت برتر اعلام شده است.
بر اساس این گزارش، وب‌سایت “تولید نیروی برق حرارتی” از بین شرکت‌های مادرتخصصی برتر شناخته شد.
شرکت‌های “برق منطقه‌ای فارس” و “خوزستان” به ترتیب اول و دوم و شرکت‌های برق منطقه‌ای “مازندران” و “گیلان” به‌طور مشترک سوم شدند.
شرکت‌های توزیع برق‌ استان‌های “البرز” و “فارس” اول، توزیع برق “سیستان و بلوچستان” دوم و شرکت‌های توزیع برق‌ استان‌های “لرستان” و “کردستان” مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.
همچنین از بین شرکت‌های مدیریت تولید نیروی برق، شرکت‌های “تولید برق کرمان”، “زرند” و “مدیریت تولید نیروگاه‌های گازی خراسان” به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش شرکت‌های تولید نیروی برق نیز، “تولید برق شهید مفتح”، “تولید نیروی برق خراسان” و “تولید برق شازند” به‌ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در بخش شرکت‌های آب منطقه‌ای، استان “خراسان رضوی” مقام اول، استان “فارس” مقام دوم و استان “هرمزگان” مقام سوم را کسب کردند.
در بخش شرکت‌های آب و فاضلاب شهری نیز، آب و فاضلاب “شهر مشهد” اول، آب و فاضلاب “شهر شیراز” دوم و آب و فاضلاب “استان هرمزگان” سوم شدند.
شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی استان‌های “یزد”، “خراسان رضوی” و “خراسان جنوبی” هم در بخش آبفای روستایی به عنوان شرکت‌های اول تا سوم معرفی شدند.
همچنین بر اساس اعلام کارگروه تخصصی ارزیابی، از حوزه ستادی وزارت نیرو، وب‌سایت‌های ‌”دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری”، “اداره کل امور اداری و پشتیبانی ستاد” و “امور زنان و خانواده” به‌عنوان سایت‌های برتر معرفی شدند.
دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، به‌صورت دوره‌ای به منظور ارتقای سطح فناوری در شرکت‌های زیرمجموعه، وضعیت وب‌سایت‌های صنعت آب و برق را ارزیابی و اعلام عمومی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا