شرکتهای توزیع برق

دانشجویان چشم بینای جامعه هستند/لزوم پاسداری از ارزش های انقلاب

توزیع برق, برق, صنعت برق, دانشجویان, رضا شیردره, شرکت برق همدان, فرمانداری نهاوند, ویژهبه گزارش خبرنگار مهر، معاون فرماندار نهاوند شامگاه یکشنبه در مراسم روز دانشجو و در جمع دانشجویان رشته تحصیلی برق در نهاوند با اشاره به اینکه ازخودگذشتگی جوانان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی موجب بیمه شدن انقلاب و نظام شده است، گفت: حرکت دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۳۲ نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره‌سری را ناکام کرد.

مهدی جلالوند افزود: حرکت جنبش دانشجویی منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران بوده و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به‌زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

معاون فرماندار نهاوند بابیان اینکه اساس تشکیل جنبش دانشجویی بر مبنای استعمارستیزی و مقابله با بیگانگان بوده است، عنوان کرد:در واقع هدف بخش دانشجویی، پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بوده و است کمااینکه دانشجو و قشر جوان در تمام امور تأثیرگذار بوده و نقش اساسی را ایفا می‌کند.

مدیر توزیع برق نهاوند نیز گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکان، اصلاح، بهینه‌سازی و توسعه زیرساخت‌های شبکه برق، خودکارسازی و هوشمند سازی شبکه برق و کاهش تلفات برق از برنامه‌های مهم مدیریت توزیع برق برای تأمین روشنایی شهرستان است.

رضا شیر دره همچنین از آمادگی کامل مدیریت توزیع برق نهاوند برای برقراری ارتباط حوزه صنعت با دانشگاه در خصوص برگزاری سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره دانشجویان خبر داد.

در پایان مراسم نیز از دانشجویان برتر حوزه‌های علمی، بسیج، هنری، دینی و دانشگاه امید تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا