لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی :چرا لباسشویی نشت می کند

همانطور که در نوشته “عیب یابی لباسشویی در صورت عدم آبگیری یا خاموش شدن” مشاهده نمودید تلاش کارشناسان تعمیرات ماشین لباسشویی ما دردنیای صنعت برق  این است که شما را با عیوب مختلفی که در دستگاه لباسشویی ممکن است پیش آید آشنا کنند. و در مرحله بعد هر یک از اشکالات و ایرادهای پیش آمده را ریشه یابی کرده و علت خرابی را پیدا کرده و از این طریق به بهترین روش برای تعمیرات ماشین لباسشویی دست پیدا می کنیم.

اگر ماشین لباسشویی شما نشتی داشته باشد و آب یا کف از آن به بیرون درز پیدا کند برای اقدام جهت تعمیرات ماشین لباسشویی در وهله اول باید ببینید که مشکل چگونه به وجود آمده است. در ادامه به برخی از شایع ترین علل ایجاد این شکل از نگاه تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت؛

– اصلی ترین علت نشتی را تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی در شلنگ ها جستجو می کنند. شلنگ آب ورودی به ماشین و یا شلنگ تخلیه آب ممکن است از جای خود خارج شده باشد و یا دچار سوراخ و ترک و پوسیدگی شده باشد.

تعمیرات ماشین لباسشویی در صورت نشتی

– علت دیگر نشیتی آب از دستگاه می توانید پارگی خرطومی های ماشین لباسشویی باشد. در دو بخش از دستگاه خرطومی وجود دارد. بین محل ریختن پودر لباسشویی و مخزن شستشو و همچنین بین مخزن شستشو و پمپ.

– برای تعمیرات ماشین لباسشویی خود بهتر است لاستیک دور درب ماشین را نیز چک کنید. اگر این لاستیک پوسیده شده باشد یا از جای خود خارج شده باشد باعث نشتی آب خواهد شد.

– همچنین تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی مهر و موم درب ماشین را نیز چک می کنند که قطعات آن شکسته نشده باشد و درب به خوبی بسته شود. در صورت خرابی باید مهر و موم درب را تعویض کنید.

برای آنکه اطلاعات جامع تری نسبت به خرابی های لباسشویی و روش تعمیر آن ها به دست آورید می توانید به صفحه گوناگون دنیای صنعت برق  مراجعه نمایید. و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی در دستگاه شما برای هر چه سریع تر تعمیر کردن آن با متخصصان و کارشناسان تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا