اخبار عمومیعلمی

کتاب آزمون استخدامی و اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی PDF

کتاب آزمون استخدامی

اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

دانلود کتاب آزمون استخدامی

 

کتاب آزمون استخدامی

 

پیشنهاد طلایی

با خرید این محصول از تخفیف ویژه برخوردار شوید

این محصول شامل جزوات زیر می باشد:

اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی آزمون استخدامی

ریاضی و آمار آزمون استخدامی

ادبیات و زبان فارسی آزمون استخدامی

آموزش word ویژه آزمون استخدامی

 

دانلود کتاب آزمون استخدامی

 

اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی:

بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون های استخدامی به دلیل زمان کم و گستردگی مطالب و مشخص نبودن منبع برای سوالات مربوط به این بخش توجهی به این درس نکرده و اغلب با این جمله که اطلاعات عمومی بستگی به دانسته های قبلی هر فرد دارد دچار اشتباه شده و یکی از بهترین و راحت ترین دروس امتحانی را کنار می گذارند.در این فایل مطالب مهمی که در سال های اخیر جز منابع طرح سوالات بوده است با توجه به آخرین تغییرات سال ۱۴۰۰ و با دقت و به صورت خلاصه در ۹ فصل به همراه آلبوم ایرانگردی در ۴۴۵ صفحه گردآوری شده است.

(برای توضیحات بیشتر به صفحه این محصول مراجعه نمایید.)

ریاضی و آمار:

این محصول در ۸ فصل و ۱۲۴ صفحه تهیه شده و در آن به مباحثی چون آمار و احتمال، معادلات و نامعادلات، تابع ،دنباله،… پرداخته شده است.دقت نمایید که ریاضیات گستردگی فراوانی دارد لذا تشخیص و تعیین سطح مطالب مورد نیاز بسیار اهمیت دارد ، خواندن مطالب اضافی موجب خستگی افراد و یا بالعکس خواندن کمتر از سرفصل های مورد نیاز موجب عدم موفقیت در آزمون خواهد شد. لذا کمک استخدام با در نظر گرفتن تمامی این مطالب اقدام به تهیه و ارائه این کتاب نموده است.

(برای توضیحات بیشتر به صفحه این محصول مراجعه نمایید.)

ادبیات و زبان فارسی: 

جزوه ادبیات و زبان فارسی آزمون استخدامی درسنامه محور می باشد و با بررسی سوالات آزمون های استخدامی برگزار شده تهیه شده است.در این جزوه به تمامی مباحث مهم و مورد نیاز در آزمون های استخدامی در قالب درسنامه پرداخته شده است. به تمامی شرکت کنندگان در آزمون های استخدامی که مطالب ادبیات و زبان فارسی را از یاد برده اند و به دنبال جزوه ای جامع و مطابق با سرفصل های مورد طرح در آزمون های استخدامی می باشند پیشنهاد می شود که این جزوه را تهیه نمایند.

(برای توضیحات بیشتر به صفحه این محصول مراجعه نمایید.) 

آموزش word:

نرم افزار wordیکی از ۷ مهارت  Icdlمحسوب می شود لذا تسلط بر تمامی منوها و سربرگ های این نرم افزار می تواند کمک زیادی به پاسخگویی به سوالات این بخش نماید. به همین جهت کمک استخدام این جزوه رادر ۵۲ صفحه ارائه نموده است.    در این جزوه تمامی سربرگ های نرم افزار word مورد بررسی قرار گرفته و منوها و آپشن ها به همراه کلیدهای میانبر با تصویر و توضیح معرفی شده اند.

(برای توضیحات بیشتر به صفحه این محصول مراجعه نمایید.)

 

دانلود کتاب آزمون استخدامی

 

ناشر : دوستان عزیز در صورت بروز مشکل احتمالی در دانلود فایل ها ( اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی آزمون استخدامی ، ریاضی و آمار آزمون استخدامی، ادبیات و زبان فارسی آزمون استخدامی، آموزش ورد ویژه آزمون استخدامی) ، علاوه بر پشتیبانی سایت فاپول می توانید با ارسال پیام به آیدی @komakEstekhdam در تلگرام به صورت ۲۴ ساعت فایل درخواستی را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.
همچنین عزیزانی که به تلگرام دسترسی ندارند می توانند درخواست خود را به آدرس ایمیل komakestekhdam@gmail.com ارسال نمایند تا راهنمایی لازم صورت گیرد. با تشکر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا