شرکتهای توزیع برق

شهروندان تبریزی با ایمنی در برق آشنا شدند

برق،اخبار برق،صنعت برق،توزیع برق،ایمنی در برق،توزیع برق تبریز،مخاطرات احتمالی برق، حریم برق،به گزارش روابط عمومی، عادل کاظمی با اشاره به محتوای تیزرهای تهیه شده گفت: این تیزرها با موضوعات مختلفی نظیر  رعایت موارد ایمنی در برگزاری مراسمات ماه محرم، رعایت ایمنی در هنگام استفاده و یا تعمیر وسایل برقی، روش کمک به فردی که دچار برق گرفتگی شده است، آشنایی با مخاطرات احتمالی برق در مکان های مختلف نظیر  پارک‌ها، پیاده‌روها و …، رعایت حریم برق در ساخت و سازها، رعایت ایمنی هنگام نصب داربست ها، رعایت ایمنی برای رانندگان وسایل نقلیه سنگین هنگام عبور از زیر خطوط برق، رعایت ایمنی در برگزاری جشن ها و اعیاد و… تهیه شده است.

وی گفت: هدف از تهیه و پخش این تیزرها آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان عزیز در خصوص وضعیت شبکه توزیع برق و  رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از وقوع هرگونه مخاطرات جانی و مالی برای مردم عزیز شهرمان می باشد.

وی با اشاره به نحوه ی پخش این تیزرها اظهار داشت: این تیزرها درتلویزیون های شهری در شبکه‌های اجتماعی و همچنین شبکه‌های داخلی شرکت منتشر می شود.

کاظمی با اشاره به مجموع تیزرهای پخش شده اظهار داشت: امسال تعداد ۷ مورد انیمیشن و ۳ عدد گیف و mp4  توسط روابط عمومی این شرکت تهیه و پخش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا