سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین برق تبریز راه اندازی شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز، در گفتگو با خبرنگار مهر، از رونمایی سامانه های جدید در حوزه های نیروی انسانی، بهره برداری، خدمات مشترکین، روابط عمومی، برنامه ریزی و مهندسی و دفتر حقوقی در اداره برق خبر داد و ابراز داشت: این نرمافزارها شامل سامانه خدمات غیرحضوری، سامانه بازدید از محل انشعاب، هوش تجاری، اتوماسیون اداری پیشرفته تحت وب، سامانه جامع اطلاع رسانی خاموشی، نرم افزار جامع حقوقی، سیستم مکانیزه وصول مطالبات، سامانه ارزیابی جامع، نرم افزار هوشمند داده کاوی مشترکین، نرم افزار مدیریت درخواستهای مردمی، سامانه اطلاعات جغرافیایی، نرم افزار تست و بازرسی لوازم اندازه گیری، نرم افزار شیر پوینت و سیستم جامع منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریزاست.
کاظمی با اشاره به هدف از ایجاد سامانه خدمات غیر حضوری گفت: این سامانه در راستای راهانداری میز خدمت الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری به صورت آنلاین ایجاد شده و به سیستم جامع خدمات مشترکین شرکت متصل است که متقاضیان می توانند با ثبت درخواست خود و ضمیمه کردن مدارک مورد نیاز، تراکنش های مالی را به صورت غیر حضوری انجام دهند.
مدیرعامل شرکت برق تبریز همچنین با اشاره به کاهش زمان واگذاری انشعاب برق در این شرکت تاکید کرد: با طراحی نرم افزار سامانه بازدید از محل انشعاب، ارائه خدمات و زمان واگذاری انشعابات کاهش خواهد یافت.
وی در خصوص هوش تجاری مدیرعامل شرکت برق تبریز همچنین با اشاره به راه اندازی اتوماسیون اداری پیشرفته تحت وب خاطرنشان کرد: اتوماسیون اداری پیشرفته تحت وب، بستر نرم افزاری مناسب و مطمئن برای رسیدن به یک سازمان الکترونیکی است، با به کارگیری این نرم افزار بدون گردش کاغذ، مجموعه اطلاعات یکپارچه و قابل دسترس از سیستم های مختلف مهیا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق تبریز همچنین با اشاره به راه اندازی نرم افزار هوشمند داده کاوی مشترکین گفت: از آنجایی که تست و بازرسی تمام مشترکین به روش سنتی به علت هزینه بالا و زمان بر بودن، ممکن نیست، این نرم افزار، برای نظارت و طبقه بندی مشترکین مبتنی بر داده کاوی و شبکه عصبی تهیه شده تا با استفاده از تکنینک های علمی به انتخاب هوشمندانه و هدفمند مشترکین خاص به منظور تست لوازم اندازه گیری بپردازد.
کاظمی در پایان از ایجاد نرم افزار بومی سیستم جامع منابع انسانی خبر داد و عنوان کرد: یک سیستم یکپارچه و فرآیند محوری مورد نیاز بود تا با شناخت کامل از نیازها و پوشش آن در بخش های مختلف مدیریت منابع انسانی، اطلاعات دقیق، به هنگام و مرتبط را به کار گرفته و ضمن انجام محاسبات پیچیده و حساس سازمانی گزارش مورد نیاز مدیریتی را با بالاترین سطح اطمینان فراهم کند.