اینترنت

تقلب سئو برای افزایش رتبه سایت

در سئو یکی از پرقدرترین ابزارها گرفتن بک لینک می باشد که به شدت روی رتبه سایت شما تاثیر گذار می باشد، البته به شکل درست و نه اینکه فقط لینک بخرید، این یک روش ناعادلانه می باشد و در طول مدت زمان می تواند برای شما مخرب هم باشد، گوگل همچنان به تعداد لینک های ورودی سایت و لینک های خروجی سایت شما اهمیت می دهد.

سئو

سئو و گرفتن بک لینک

احتمالا شما هم شنیده اید که روزانه افراد زیادی مشغول گرفتن بک لینک برای وب سایتشان هستند و به این روش رتبه خوبی هم به دست می آورند، اما آنها چگونه این کار را می کنند ؟ فرمول زیر به این سوال پاسخ می دهد.

تولید محتوای مفید و جذاب + ارائه به بازار هدف مناسب + ایجاد ارزش = دریافت لینک

اما شاید انجام چنین کاری برای شما سخت به نظر برسد، بنابراین اصلا نگران این موضوع نباشید من در این مقاله شما را با روش بسیار جالبی آشنا می کنم که میتوانید به وسیله آن به راحتی بک لینک دریافت کنید و اسم این روش Guestographic می باشد.

Guestographic چیست ؟

Guestographic یعنی گرفتن بک لینک از طریق تولید اینفوگرافیک و به اشتراک گذاشتن آن با سایر سایت ها

حالا اینفوگرافیک چیست ؟

اینفو گرافیک یعنی تولید محتوا به شکل تصویر و گرافیکی، احتمالا شما تا به حال تصاویری را دیده اید که در قالب آن یک پیام منتقل می شود، به صورت مثال در حوزه بهداشت شاید دیده باشید که شیوه صحیح شستن دست را در قالب چند تصویر به هم پیوسته و کمی متن به شما منتقل می کند و شما هم می توانید از اینفوگرافیک استفاده کنید.

چه جوری اینفوگرافیک بسازیم

دوست عزیز شما می توانید از فتوشاپ یا Data Visual استفاده کنید، اما شاید برای شما ساخت یک اینفوگرافیک سخت باشد، بنابراین می توانید کلمه infographic رو به همراه حوزه مورد نظرتون در گوگل جستجو کنید، به صورت مثال اگر من به دنبال یک اینفوگرافیک در حوزه مدیریت باشم عبارت management infographic را جستجو خواهم کرد.

سپس به بخش images  گوگل میرویم و با لیست بسیار متنوعی از اینفوگرافیک های انگلیسی روبرو خواهیم شد، در اینجا می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و متن آن را ترجمه کنید و یا اینکه بدهید برای شما این متن را ترجمه کنند، حالا شما یک ابزار بسیار خوب برای گرفتن بک لینک و استفاده از تکنیک Guestographic دارید.

استراتژی سئو و بک لینک با Guestographic

۱ – یک اینفوگرافیک بسازید و یا تهیه کنید.

۲ – سایت هایی را پیدا کنید که از اینفوگرافیک استقبال می کنند.

۳ – اینفوگرافیک خودتان را به آنها پیشنهاد دهید که در سایتشان قرار دهند

۴ – اینفوگرافیک شما باید فقط در سایت آنها منتشر شود، نه در سایت دیگر

۵ – در انتها از آنها توسط کلمه کلیدی یک بک لینک متنی دریافت کنید.

کافی هست شما یک اینفوگرافیک جذاب تولید و یا تهیه کنید و سعی کنید آن را به سایت های دیگر پیشنهاد دهید و بگویید اگر آن را در سایت خودشان درج کنند، شما در سایت دیگری و یا حتی سایت خودتان منتشر نخواهید کرد، زمانیکه پیشنهاد شما را قبول کردند می توانید در خواست یک بک لینک کنید و بسیاری از سایت هایی که به دنبال محتوای مناسب می باشند از این پیشنهاد شما استقبال خواهند کرد.

نکته : بک لینکی که دریافت می کنید حتما از نوع Follow باشد.

کلام آخر

اگر واقعا به دنبال بک لینک با کیفیت مناسب می گردید و به دنبال گرفتن یک رتبه خوب در موتورهای جستجو می باشید، می توانید از این روش خلاقانه هر چه سریعتر استفاده کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا